2009-09-10, 17:44
Medlem
Mutherfukers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Söker en låt som dom kör i reklamsnutten för Discoverys ena program om olyckor man ser bla ett plan krascha någon rånare mm
& snubben sjunger något om killing time om jag inte minns helt fel

tackar för svar..

Det kan vara The Killing Moon av Echo & the Bunnymen, tror jag.
Citera
2009-09-10, 18:00
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mutherfuker
Det kan vara The Killing Moon av Echo & the Bunnymen, tror jag.
Visst var det den
får tacka så möe för tipset.
Citera
2009-09-10, 18:02
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niklas62
En låt som jag glömt av vad den heter. Men den går på p4 ibland och rixfm tror jag. Refrängen är något med One for the money ... two for. Något sådant. Hade den på spotify innan och på albumet. Så va det kanske 4-5 killar en mörkhyad.
All rise med Blue.
Citera
2009-09-10, 18:22
Medlem
bratemos avatar
I Simpsons, Säsong 18 Episod 21 " You Kent Always Say What You Want" så spelas det det en speciell låt 3 minutes in i serien, Medans Marge springer, vad heter låten? Jag tror det är en Benny Hill låt, är dock inte säker.

Tack på förhand
Citera
2009-09-10, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
All rise med Blue.

Den tackar jag verkligen för. Hoppas jag kan gott göra dig någon gång
Citera
2009-09-10, 18:24
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratemo
I Simpsons, Säsong 18 Episod 21 " You Kent Always Say What You Want" så spelas det det en speciell låt 3 minutes in i serien, Medans Marge springer, vad heter låten? Jag tror det är en Benny Hill låt, är dock inte säker.

Tack på förhand
http://www.youtube.com/watch?v=MK6TXMsvgQg ?
Citera
2009-09-10, 18:30
Medlem
bratemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu
http://www.youtube.com/watch?v=MK6TXMsvgQg ?

fel låt, men skön ändå. Han sjunger med jätteljus röst "eeeuhuuuuu euuu " typ.. ehe.. Sen spelas det konstant gitarr i den.
Citera
2009-09-10, 18:58
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratemo

Tack på förhand

Det är låten från Raising Arizona
http://www.youtube.com/watch?v=SZ98z4__H-g
Citera
2009-09-10, 19:09
Medlem
chans avatar
tja, var ute igår och fick höra den mest underbara remixen av black eyed peas sorgliga ursäkt till låt; My humps
Det var en disco/90tals-pop remix som verkligen föll mig i smaken men nu hittar jag den inte. Så jag vänder mig nu till fb's kollektiva visdom för råd. Vad hette denna remixen och vem har gjort den?
Citera
2009-09-10, 19:11
Medlem
FuckThePolices avatar
söker en låt som går ungefär såhära "När jag var en liten liten kille, min mamma som var den som jämt bestämde lalalala" fast på engelska, jag har den låten på svenska fast jag skulle vilja ha den på engelska, Jag tror den heter nått med Cotton freds fast jag sökte på youtube o googlade fast jag hittade den inte , nån som vet vilken låt jag menar?
Citera
2009-09-10, 19:12
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
söker en låt som går ungefär såhära "När jag var en liten liten kille, min mamma som var den som jämt bestämde lalalala" fast på engelska, jag har den låten på svenska fast jag skulle vilja ha den på engelska, Jag tror den heter nått med Cotton freds fast jag sökte på youtube o googlade fast jag hittade den inte , nån som vet vilken låt jag menar?

http://www.youtube.com/watch?v=4zvpMBxVAvU
Citera
2009-09-10, 19:13
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice

Edit: jupp, Creedence slår aldrig fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in