2009-09-26, 17:40
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
I maschi med Gianna Naninni?

http://www.youtube.com/watch?v=FFNS7CV5n4c
JAAAA!!

Tack så jätte mycket, har haft den där låten på hjärnan ett tag men har inte kommit på vad den heter.
Citera
2009-09-26, 18:04
Medlem
Drakula09s avatar
Jag får damp, va fan heter låten där refrängen går något i stil med "we're the only ones" eller "you're the only one"...den känns poppig och har spelats flitigt på radio nyligen, jag har dock missat artist + titel varje gång...please help!
Citera
2009-09-26, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TotteGripen
http://svt.se/riverside (klippet som ligger högst upp som det står 3:6 under och låten spelas runt 7:00)

Vilken låt är det som spelas där dom sjunger "om det finns tid för att välja så vilja välja, vill jag välja. Om det finns plats för att välja så vill jag välja, vill jag välja" eller nåt?
bumpnegernegerneger
Citera
2009-09-26, 18:40
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakula09
Jag får damp, va fan heter låten där refrängen går något i stil med "we're the only ones" eller "you're the only one"...den känns poppig och har spelats flitigt på radio nyligen, jag har dock missat artist + titel varje gång...please help!

melody club - the only ones
Citera
2009-09-26, 18:59
Medlem
Apan.dansars avatar
Ayo Tech..

Hej hörde en låt i solariet idag. Det var en remix med BÅDE Milow och 50 cent, med låten Ayo Technology. Kan inte hitta den någonstans.. Någon som hört den och vet vart den finns? Pleeeeasee...så bra!
Citera
2009-09-26, 19:44
Medlem
fearzies avatar
Låten ifrån filmen Alpha Dog, när Justin Timberlake sitter och klipper weed i trädgården (en tjej som sjunger).
Citera
2009-09-26, 20:37
Medlem
MrVici0uss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apan.dansar
Hej hörde en låt i solariet idag. Det var en remix med BÅDE Milow och 50 cent, med låten Ayo Technology. Kan inte hitta den någonstans.. Någon som hört den och vet vart den finns? Pleeeeasee...så bra!

Det är en NRJ mashup, blir nog väldigt svårt att få tag på den om den inte släpps på någon samlingsskiva eller nått, tyvärr
Citera
2009-09-26, 21:21
Medlem
Jag har en jävligt svår nöt att knäcka... Hoppas att ni kan hjälpa mig.

Genre: rap/hip hop / dj(?)
Jag skulle tippa på 80-tal. Jag vet att jag hört låten lite här och där, så den lär inte vara helt okänd.

Det är upbeat. Senast jag hörde den så spelades den i samband med muay thai-passet på gymmet, så ni kan föreställa er tempot. Sången är mer melodisk än det mesta hip hop (lyssnar inte på hip hop så jag har inte så mycket att jämföra med). Jag skulle alltså inte ställa in den i nigga-gangsta-skåpet.

En vag detalj jag kommer ihåg är att det är någon diskant som spelar (typ) en skala väldigt fort. Om det är en flöjt eller en synth som skall efterlikna en av de tidigarenämnda....

Anyone?
Citera
2009-09-26, 23:12
Bannlyst
Fan det är någon låt som jag har hört någonstans å jag minns bara ett stycke ur den, men den verkade vara jävligt bra!

Låtens refreng gick något i stilen "..anybody feels the way I do about you now.."
Citera
2009-09-27, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av buzzkillah
Fan det är någon låt som jag har hört någonstans å jag minns bara ett stycke ur den, men den verkade vara jävligt bra!

Låtens refreng gick något i stilen "..anybody feels the way I do about you now.."

oasis - wonderwall
Citera
2009-09-27, 09:00
Medlem
Söker låt där det enda jag kommer ihåg är återkommande "if you, (want to).." i refrängen. Poplåt från 90-talet skulle jag tro att det är. Svår nöt?
Citera
2009-09-27, 10:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xact
Söker låt där det enda jag kommer ihåg är återkommande "if you, (want to).." i refrängen. Poplåt från 90-talet skulle jag tro att det är. Svår nöt?

spin doctors - two princess (skitbra låt för övrigt )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in