Pannkakor med glass ovanpå och sylt med lite socker, annars tar jag den kvicka varianten att bara lägga på sylt och rulla ihop sen käka med händerna (går fortast ) och trycka i mig hela.
Det lät gott med köttfärs men vad var det för jävla studentrecept du länkade, ketchup och lökpulver. Ska man göra crêpes så ska man väl ändå unna sig riktiga råvaror!
Det ska självklart vara lingonsylt/rårörda lingon till pannkakorna.
Äntligen någon som förstår sig på mat. De flesta verkar ju tro att pannkakor är ett tillbehör till fett, smör och socker när det i själva verket är en sorts tunn brödomelett. Obildade idioter...
Äntligen någon som förstår sig på mat. De flesta verkar ju tro att pannkakor är ett tillbehör till fett, smör och socker när det i själva verket är en sorts tunn brödomelett. Obildade idioter...
Jag kör bara ett lager socker över o käkar, väldigt enkelt och halvgott..är inte så förtjust i pannkakor. Men de där med köttfärsfyllning lät lite spännande faktiskt, kanske ska prova det imorrn. Men rimligtvis borde tortilla passa bättre till köttfärs? Aja, man kan aldrig vara riktigt säker förrän man prövat
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!