• 1
  • 2
2004-11-23, 13:38
Medlem
Luxuss avatar
så passande med "nackspärr" när det är snöstorm ute

har själv jobbat på brevbäringen så jag vet vad de stackars cyklande samhällsstöttarna får genomlida idag
Citera
2004-11-23, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garfield.com
Vad, Asterix/Lash0/Deranged/Johnny the Fox beskriver är inget oroande.

Vad, Henkko beskriver låter inte bra alls.

fast, det känns bättre idag

Citat:
så passande med "nackspärr" när det är snöstorm ute

har själv jobbat på brevbäringen så jag vet vad de stackars cyklande samhällsstöttarna får genomlida idag

jo, jag vet, det kändes rätt kass att sjukanmäla sig idag, nu får de ju brist dessutom
Citera
2004-11-23, 13:40
Medlem
Garfield.coms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
fast, det känns bättre idag

Bra, förresten glömde fråga en sak. Brukar du drabbas av maginfluensa?
Citera
2004-11-23, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garfield.com
Bra, förresten glömde fråga en sak. Brukar du drabbas av maginfluensa?

ytterst sällan, tror det var 8 år sen nu
Citera
2004-11-23, 14:01
Medlem
Luxuss avatar
Som botgöring får du helt enkelt bjuda brevbäraren på en kaka eller en mugg varm chocklad när han kommer förbi å lämnar posten till dig...

själv ska jag välta min brevbärares cykel då han är helt inkompetent å inte lämnat ett brev i rätt låda på över en månad.
Citera
2004-11-23, 14:03
Medlem
Garfield.coms avatar
Citat:
ytterst sällan, tror det var 8 år sen nu

Kan vara en form av influensa som du fått, samtidigt kan drag i form av detta usla väder orsaka nacksmärtor.
Citera
2004-11-23, 14:10
Medlem
Luxus> fan, det var faktiskt en bra idé! fast då måste jag sitta vid fönstret och se när han kommer, kanske kan lägga en pepparkaka eller nåt på brevlådan

Garfield> kan vara
Citera
2004-11-23, 15:44
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Luxus> fan, det var faktiskt en bra idé! fast då måste jag sitta vid fönstret och se när han kommer, kanske kan lägga en pepparkaka eller nåt på brevlådan...

Se till att det inte är i Luxus hus du delar ut post nu bara.

Vad gäller ditt problem så undrar jag varför det bara "small till". Hur ser din kroppstyp ut, hur sover du mm... TA ett varmt bad där du värmer upp musklerna så brukar det kännas bättre iaf. Jag har inte fått nackspärr på ett tag men däremot en sträckning när jag sov underligt en natt, det gick över på en dag...
Citera
2004-11-23, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Se till att det inte är i Luxus hus du delar ut post nu bara.

Vad gäller ditt problem så undrar jag varför det bara "small till". Hur ser din kroppstyp ut, hur sover du mm... TA ett varmt bad där du värmer upp musklerna så brukar det kännas bättre iaf. Jag har inte fått nackspärr på ett tag men däremot en sträckning när jag sov underligt en natt, det gick över på en dag...

kroppstyp: lång smal och vältränad
sömn: jag sover i en säng..med två kuddar. cirka 7 timmar per natt
Citera
2005-11-01, 21:51
Medlem
Citat:
Ja, helt plötsligt när jag sitter i min sköna fotölj helt avslappnad slår nackskottet (eller vad det nu heter, nackont?) till som en blixt från klar himmel! Smärtan liksom strålar ut ifrån nacken och ner på högra delen av ryggen, fruktansvärt ont gör det och det känns verkligen som om någon nerv har hamnat i kläm.
jag kan med stor möda resa mig upp. någon som vet hur lång tid det brukar ta för att gå över? (har aldrig varit med om detta förut)

Det kan nog ta några dagar. Mitt råd är att inte sitta framför datorn så mycket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in