Börja med att mäta din omkrets sen får du beställa lämpliga kådisar.
Jag kan knappt kissa fast jag kört utan kondom. Så fungerar jag i alla fall. Tror det är det vanliga.
Börja med att mäta din omkrets sen får du beställa lämpliga kådisar.
Jag kan knappt kissa fast jag kört utan kondom. Så fungerar jag i alla fall. Tror det är det vanliga.
Jag har visserligen aldrig haft en penis men jag har ju svårt att tänka mig att en kondom (som jag utan problem får in båda mina händer i) inte passar på din snopp. Menar du att det trycker så mycket på ollat att du får ont när du kissar?
Det må låta konstigt med tanke på hur mycket man kan töja ut en kondom men trycket som blir på ollonet om skiten är för liten eller sitter fel är tillräckligt för att det skall bli kass. Det är ett konstant tryck som gör att det helt enkelt inte funkar. Man blir helt bedövad.
Jag har visserligen aldrig haft en penis men jag har ju svårt att tänka mig att en kondom (som jag utan problem får in båda mina händer i) inte passar på din snopp. Menar du att det trycker så mycket på ollat att du får ont när du kissar?
Precis tvärtom Anton!
Den klämmer åt för hårt, vi är ju känsliga så när man drar på en som e för liten så blir det ju tryck inne i penisen, pga allt blod o sånt...det har varit mitt problem och det är ett problem. Jag är ganska "stor" så jag får förbannat ont efter om jag använt en "standard" kondom.