2011-08-20, 15:15
Medlem
Själv kör jag med Mamba...Kondomen som kramas....
Ett snällt sätt att säga att det är en kondom modell mindre....!!..
Citera
2011-08-20, 16:24
Bannlyst
Mät omkretsen på din kuk och köp My Size: http://www.kondomkungen.se/wpt/view/singelmarken/mysize-44751/ förvisso dyra men sköna att ha när man vill slippa "trycket" och finns upp till 69mm.
Citera
2011-08-21, 03:42
Medlem
PrickigKorvs avatar
Profil är helt åt helvete, dom är ju gjorda för att klämma runt självaste olloneriet.. RFSU Grande däremot har nån mystisk typ "bubbla" längst ut och klämmer verkligen inte. Dom är däremot standardstorlek i övrigt. Prova MySize som finns på kondomkungen, beställ ett gäng och se vad som funkar bäst, du får köra en kondomprovarkväll med lite fina ostar och något exotiskt vin, typ tre apor.
Citera
2011-08-21, 19:50
Medlem
Solid.Alvedons avatar

heheh, ja få göra det...man vill ju vara säker på att regnkappan passar
Citera
2011-08-22, 23:22
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat.
//mod
Citera
2011-08-24, 17:14
Medlem
Pope666s avatar
Får inte på mig kondomen:(

Jag behöver hjälp. En tjej ska komma hit snart o jag skaffade mig rfsl kondomer men det är så svårt att få på sig dem. Dels gör det ont och sen så lyckas jag inte få ned kondomen ändå ned utan den stannar typ halvvägs. Gör ont o blir ju inget bra skydd.

Några tips?

är seriös. inte så van med sånt här.

Ganska avtändande att hålla på med kondomer faktiskt.

kladdigt, gör ont o funkar inte.
Citera
2011-08-24, 17:18
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OMAstege
Vet att det e segt när man har FB-kuk men spring och köp xxl kondomer på ica eller ngt

Jag har normal kuk tror jag. Tycker det är så pinsamt att köpa kondomer på ica, jag måste göra något slags fel. Har inte stenhård erektion just nu, känner mig stressad o blir avtänd med all denna kondomgrej.

Vad kallas en lite större kondom förövrigt?
Citera
2011-08-24, 17:24
Medlem
Det är helt enkelt så att du använder fel kondom, om du (jag förmodar att du är kille) ska ligga med en tjej så ska du använda rfsu kondomer, och rfsl med killar. Nej men seriöst, om du inte får på den så be tjejen hjälpa dig, och kan inte hon heller så kan du ju fråga om ni inte kan köra utan? Dock kan en bieffekt uppstå om 9 månader.
Citera
2011-08-24, 17:25
Medlem
Resolutios avatar
RFSL kondomer suger, upplever samma problem, även med deras XXL storlekar. Jag har en kuk på 16 cm, om jag inte har mätt fel.

Köp vad som helst utom RFSL!

EDIT: RFSU!!
Senast redigerad av Resolutio 2011-08-24 kl. 17:29.
Citera
2011-08-24, 17:26
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearface
Det är helt enkelt så att du använder fel kondom, om du (jag förmodar att du är kille) ska ligga med en tjej så ska du använda rfsu kondomer, och rfsl med killar. Nej men seriöst, om du inte får på den så be tjejen hjälpa dig, och kan inte hon heller så kan du ju fråga om ni inte kan köra utan? Dock kan en bieffekt uppstå om 9 månader.

Jo jag t'nkte att hon kanske kunde suga mig så lär jag dels bli hård o sen kanske hon kan fixa det åt mig. Men ja tror inte hon vill det utan kondom.

F-n då. tycker det är så otroligt pinsamt att köpa kondom i affär, har bara köpt på nätet men hon kommer ju snart.

jäkla skitmärke.
Citera
2011-08-24, 17:29
Medlem
Brumelbryns avatar
Varför inte be henne sätta på kondomen, hon kanske skulle gilla det?
Citera
2011-08-24, 17:30
Medlem
säker på att du inte satt på den åt fel håll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in