2011-08-18, 12:35
Medlem
Min trogna Iphone 3gs fick ta sig ett dopp i toaletten igår.
som rubriken lyder Ska jag satsa på att forsätta med iphone (har haft 2:an och 3:an oxå). eller gå över till det jag är enormt sugen på Samsung Galaxy s 2:an?
Citera
2011-08-18, 12:39
Medlem
paulsharks avatar
En kollega har Galaxy2 och valde den framför iPhone4. Hade tidigare haft iPhone2. Verkar nöjd med sin Galaxy2 vad jag har märkt, föredrar även Android över iPhones OS.
Citera
2011-08-18, 12:45
Medlem
gladdes avatar
Jag gick från Iphone 3g till Galaxy 2, och kan inte vara annat än helnöjd!

Det som förvånade mig mest var nog att batteritiden sträcker sig över 24h trots frekvent användande av skype, gps och spotify osv.

Tänker inte smutskasta varken android eller iphone här då jag inte bryr mig för fem öre, men kan lugnt påstå att Galaxy 2 är utan tvekan den bästa mobilen du kan köpa idag.
Citera
2011-08-18, 12:50
Medlem
Gasolers avatar
Har också bara haft iphone sen 2g så jag skulle nog byta till Galaxyn om min pajade. Mest för att jag är trött modellen och utseendet.
Citera
2011-08-18, 13:03
Medlem
Jag bytte ut min Iphone 3GS mot en SGS2 och är jättenöjd. Dock så tycker jag att batteritiden är ganska dålig, annars har jag inget att klaga på
Citera
2011-08-18, 13:06
Medlem
Rexus15s avatar
Galaxy 2 tycker jag personligen. Men du kanske vill vänta till femman kommer ut?
Citera
2011-08-18, 17:13
Medlem
spelar-ingen-rolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kindenas
Jag bytte ut min Iphone 3GS mot en SGS2 och är jättenöjd. Dock så tycker jag att batteritiden är ganska dålig, annars har jag inget att klaga på

Hade oxå 3GS men bytte till SGS2. Dock är batteritiden bättre och Android är mycket skönare än iOSX.

iP5 kommer inte ens komma, det blir en iP4S istället. Apple bara hustlar folket på pengar. Smart av dom, men jag tycker det har gått för långt.
Citera
2011-08-18, 17:34
Medlem
Sweetiepies avatar
En Galaxy S2 blir en stor uppgradering ifrån en gammal iphone3g.

Men innan du byter till android ska du också vara införstådd med att touchskärmen och gränsnittet är mer ologiskt och laggigt än vad du är van vid på iPhone. Förutom det är det nog inga problem.

Jag hade väntat på att se hur iPhone 5 kommer bli. Säkerligen supertunn och superläcker med lite större skärm. Med iOS 5 så kommer även notifycation systemet och friheten ifrån iTunes och därmed går om Android på nytt.
Citera
2011-08-19, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetiepie
En Galaxy S2 blir en stor uppgradering ifrån en gammal iphone3g.

Men innan du byter till android ska du också vara införstådd med att touchskärmen och gränsnittet är mer ologiskt och laggigt än vad du är van vid på iPhone. Förutom det är det nog inga problem.

Jag hade väntat på att se hur iPhone 5 kommer bli. Säkerligen supertunn och superläcker med lite större skärm. Med iOS 5 så kommer även notifycation systemet och friheten ifrån iTunes och därmed går om Android på nytt.

På vilket sätt kommer iOS 5 gå om Android när man iom uppgraderingarna kommer ikapp?
Notifications och friheten att lägga in vad som helst, varifrån som helst?
Citera
2011-10-21, 18:42
Medlem
wally.lambs avatar
bump.

Samsung Galaxy S II i9100 eller iPhone 4?
Eller ska man vænta på iPhone 4s?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in