2011-08-17, 10:52
Medlem
Det är såhär att jag har prövat både vanliga msn för mac, adium och amsn. När jag försöker logga in på adium vill den hela tiden fråga efter lösen fast jag skriver in rätt, prövat med 2 olika adresser jag har.

Sedan på amsn går det att skriva in sina uppgifter men sedan står den och ansluter i en evighet och verkar inte vilja komma in.

Slutligen har vi microsoft messenger för mac, där kan jag logga in på min hotmail men inte min gmail. Skulle vilja använda amsn då man skickar filer smidigast där osv.

Någon som har en aning om vad som kan vara fel/har samma problem som mig ?
Citera
2011-08-17, 11:15
Medlem
Qreatures avatar
Använder folk fortfarande msn?!

Nu har jag ju inte mac men finns massor utav olika chat program som påminner om ebuddy där du kan chatta på msn. Själv använde jag MSN: Mercury som även vet finns för Android.
Citera
2011-08-17, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinskBastu
Det är såhär att jag har prövat både vanliga msn för mac, adium och amsn. När jag försöker logga in på adium vill den hela tiden fråga efter lösen fast jag skriver in rätt, prövat med 2 olika adresser jag har.

Sedan på amsn går det att skriva in sina uppgifter men sedan står den och ansluter i en evighet och verkar inte vilja komma in.

Slutligen har vi microsoft messenger för mac, där kan jag logga in på min hotmail men inte min gmail. Skulle vilja använda amsn då man skickar filer smidigast där osv.

Någon som har en aning om vad som kan vara fel/har samma problem som mig ?

jag använder microsofts messenger för mac jag med, kan inte logga in på ena av mina adresser, men fungerar jättefint med en annan.

off topic: hatar att microsofts messenger för mac inte visar offlinemeddelanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in