2014-12-21, 08:12
Medlem
Hej,

Är också intresserad av att veta hur det är i Tjeckien, om någon har erfarenhet av apoteksutbudet i Prag t.ex.
Citera
2014-12-27, 22:58
Medlem
Robotboyoos avatar
vilka benso är receptfria på apotek i thailand hua hin?
Citera
2015-01-03, 14:46
Medlem
Warren-chezwicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Ta reda på vad det heter på spanska. Fråga sen runt på apoteken tills du hittar ett.

I spanien är Tramadol är Adolanta, eller Adolonta det är jag säker på, kodein tror jag är kodeina, men lite osäker där.
Citera
2015-01-16, 15:58
Medlem
CoopColas avatar
Vart ska man vända sig om man vill handla ladd i paris? Finns det något speciellt område/bargata eller så?

Någon med erfarenheter? Vore schysst med lite tips, ska ned i vår
Citera
2015-01-29, 11:20
Medlem
Kimpoos avatar
Nån som vet om det finns något dopingklassat träningspreparat som är lagligt och går att köpa i Spanien? Tacksam för svar
Citera
2015-01-30, 22:20
Medlem
Skönt att man har benzo, behöver ej oroa mig, eller leta runt som många gör för att få tag på det.

Klordiazepoxid är nice, äldsta benzon typ. Mina favoriter och de som jaghar och brukar ta är : Xanor, Diazepam/Stess, Ikto, Stiloct, flunisar. har även lite ovanligare benzon som flurazepam och nitrazepam. men mina favoriter är de förstnämnda.
Citera
2015-02-08, 16:23
Medlem
elgecys avatar
Vad för roligt finns att tillhandagå från apoteken på Sri Lanka?
Citera
2015-02-10, 07:45
Medlem
danny79s avatar
Vad kan man köpa receptfritt på kap Verde? Sömntabletter? Lugnande? Effedrin? Osv?
Citera
2015-03-25, 06:30
Medlem
Var precis i Thailand, Phuket. Valium, Xanax eller vad du nu ville fanns i mängder så ni som inte får köpa något undrar jag hur fan ni beter er.
Däremot har priset gått upp från 3-5 Baht till 35-50 Baht/st(Likadant på alla apotek jag besökte, talar hyfsad Thai då jag varit där en del)
Det hindrar ju inte en västerlänning från benzo att lägga 10-20kr/st men så är det och rapporten är mindre än vecka gammal. Däremot måste man stila sig när det gäller öppet bruk av vad det nu kan vara. Röka, eller annat roligt. Tom på de klassiska flumställena. Militären har styrt upp det rätt bra för Thailändarna, vilket är bra enligt mig.
Citera
2015-03-29, 19:31
Medlem
Det går att få tag på subutex i Thailand, tvärt emot vad många säger. Jag bodde där under ett års tid och gick på sub. Köpt både i Bangkok och i Pattaya. Fråga efter "Zonor", det är buprenorfin från Pakistan om jag minns rätt. En karta på 10 piller är 2mg sub, så alltså 0,2mg per piller. Blir rätt dyrt. Men det går.
Citera
2015-04-03, 07:20
Medlem
Jag ska till Kroatien/Slovenien om ett litet tag. Undrar om det går att köpa Lyrica, Zopiklon & Citodon (kodein/paracetamol-bas) over the counter/receptfritt där, pga tänkte jag slå flera flugor i en smäll - alltså köpa med mig ett litet lager hem.
Citera
2015-04-08, 04:16
Medlem
lirareflashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoralKarring
Får man vara så fräck att man ställer en liten fråga i tråden, isånnafall...

Finns det något land där man får köpa vad fan man vill på apoteket?

Tänker på tex Sub, Metamina, Xanor?

Kambodja. Gar att fa allting OTC och ja det galler aven nu 2015.
Kalla: Gjort det sjalv onekliga ganger. Valium, Xanor, Tramadol etc.
Senast redigerad av lirareflashback 2015-04-08 kl. 04:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in