• 1
  • 2
2011-08-16, 19:16
Medlem
Osäker på om detta egentligen är rätt forumsdel...

Är det någon som vet om det finns något alternativ till de s.k. "RealDolls"? Jag behöver inte ha sex-funktionerna egentligen, eftersom jag mest är ute efter någon/något att hålla om i sängen eller i soffan medans man kollar film.

Tackar på förhand...
Citera
2011-08-16, 19:22
Medlem
Dominars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie76
Osäker på om detta egentligen är rätt forumsdel...

Är det någon som vet om det finns något alternativ till de s.k. "RealDolls"? Jag behöver inte ha sex-funktionerna egentligen, eftersom jag mest är ute efter någon/något att hålla om i sängen eller i soffan medans man kollar film.

Tackar på förhand...

Hahahaha det här fick mig att småle, du kan ju prova en sån stor jättekudde som JD i scrubs har

http://28.media.tumblr.com/tumblr_ld...3xvao1_500.png
Citera
2011-08-16, 19:23
Medlem
Förstår inte riktigt vad som är så roligt? Men okej...en stor kudde av något slags hade väl kanske eventuellt fungerat...med lite fantasi...:\
Citera
2011-08-16, 19:27
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Förstår inte riktigt vad som är så roligt? Men okej...en stor kudde av något slags hade väl kanske eventuellt fungerat...med lite fantasi...:\

Kanske den där japanska kudden, dakimakura?
Citera
2011-08-16, 19:39
Medlem
Dominars avatar
Citat:

Den stora kudden har fördelen av att inte skicka ut pervosignaler till alla som ser den utan den är bara söt. En real doll i sängen/garderoben är ingen direkt hit för polarna eller daten att upptäcka.
Citera
2011-08-16, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dominar
Den stora kudden har fördelen av att inte skicka ut pervosignaler till alla som ser den utan den är bara söt. En real doll i sängen/garderoben är ingen direkt hit för polarna eller daten att upptäcka.

Vilka polare och vilka dejter? Det är lite för sällskaps skull jag gärna skulle vilja ha någonting som liknar en riktig människa, men i brist på annat kan kanske som sagt en stor kudde duga.
Citera
2011-08-16, 20:33
Medlem
Silverridges avatar
En katt, hund, krokodil eller gädda kanske? Eller kanske till och med en tös?
Vissa töser kan faktiskt vara tämligen lika människor också (har jag hört iaf).
Senast redigerad av Silverridge 2011-08-16 kl. 20:35.
Citera
2011-08-16, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dominar

Sängen/garderoben är dåliga gömställen. Andvänd dom som vardagsrumslampa. Så skall du nog se på flin
Citera
2011-08-16, 20:44
Medlem
Vinets avatar
Ett alternativ till real dolls? Vad sägs om real women?
Citera
2011-08-16, 20:53
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Vilka polare och vilka dejter? Det är lite för sällskaps skull jag gärna skulle vilja ha någonting som liknar en riktig människa, men i brist på annat kan kanske som sagt en stor kudde duga.

Tror du inte det blir värre om ett eventuellt substitut för riktiga människor är för likt en verklig människa? Dvs, det blir så uppenbart att det är livlös skapelse du har bredvid, och då kanske det bara förstärker den känsla av ensamhet som jag antar att du försöker lindra. Även om en kudde inte heller känns speciellt optimal så tror jag det är bättre, då det är något du kan gosa in dig med, på ett helt annat sätt än en realdoll eller motsvarande.

Det låter dock som om du skulle försöka träffa folk på riktigt, annars riskerar du bara att jobba ner dig ännu mer i ensamheten, men det har du kanske hört förut? Hur gammal är du förresten?
Citera
2011-08-16, 22:45
Medlem
Om du inte är ute efter något sexuellt utan bara närhet så skulle väl nått husdjur, typ katt eller hund vara det bästa? Då har du något levande som faktiskt kommer ty sig till dig och som även du kommer fatta tycke för, förutsatt att du inte tycker illa om djur.

Men som handtralala säger så är det nog inte rätt ände av problemet vi försöker lösa i den här tråden.
Citera
2011-08-17, 21:23
Medlem
Husdjur känns inte riktigt som rätt medicin i detta fallet. Jag behöver något mer..."verklighetstroget" som man kan lura hjärnan med. Ett husdjur är ett husdjur och inget annat...

Handtralala: jag har hört allt förut, ja...been there, done that, twice and over again. Min ålder är väl OT egentligen, men du kan få en blänkare om du kollar mitt nick. Och nej, jag är inte 76 år gammal...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in