• 1
  • 2
2011-08-16, 03:15
Medlem
Fanvadcoolts avatar
När jag är sjuk eller är bakis så kan jag på fullaste allvar inte snusa!
Jag har snusat i ca 10 år men likt förbannat så blir jag illamående om jag snusar när jag är bakis eller sjuk.

Ibland om jag druckit flera dagar på raken så kan det ta upp till två dygn innan det känns normalt att snusa igen, vad kan det bero på?
Citera
2011-08-16, 03:19
Medlem
EvilTouchs avatar
Om jag är sjuk, såsom har feber eller är riktigt förkyld eller har ont i halsen så kan jag inte heller snusa.. Samtidigt är det som att jag tappar begäret efter snuset under den här tiden. Det kommer dock tillbaka så fort jag börjar friskna till igen.
Citera
2011-08-16, 03:19
Medlem
ansiktsburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadcoolt
När jag är sjuk eller är bakis så kan jag på fullaste allvar inte snusa!
Jag har snusat i ca 10 år men likt förbannat så blir jag illamående om jag snusar när jag är bakis eller sjuk.

Ibland om jag druckit flera dagar på raken så kan det ta upp till två dygn innan det känns normalt att snusa igen, vad kan det bero på?

Din sjuka kropp kanske inte är så sugen på nikotin
Citera
2011-08-16, 03:22
Medlem
Jinglebear-Cherrys avatar
Samma med mig! När jag är sjuk är jag för det mesta inte det minsta sugen på en snus. När jag är bakis förtär jag dock snus i stora mängder.
Citera
2011-08-16, 03:23
Medlem
Jag har inte problem att snusa när jag är sjuk eller bakis! men om jag dricker mycket kaffe och äter dåligt så kan jag i bland få halsbränna i en vecka och då kan jag inte snusa portion och när jag tar lös så måste jag baka ordentligt så jag inte sväljer en massa!!!
Citera
2011-08-16, 03:37
Medlem
Jag har aldrig fått det har ont i halsen snorrar just nu så nja venne riktigt drick inte eller bli sjuk så mycket då
Citera
2011-08-16, 03:41
Medlem
Fanvadcoolts avatar
Men grejen är ju den att jag är sugen på snus hela tiden men efter 5 minuter med en snus måste jag lägga ut den.

Sjukt irriterande.
Citera
2011-08-16, 04:16
Medlem
Emelitos avatar
Relate, när jag är sjuk eller riktigt bakfull blir jag bara illamående av en snus.. Cigg funkar, men snus blir mår jag ikke bra av.
Citera
2011-08-16, 08:10
Medlem
Walkman1337s avatar
Det är samma för mig som för TS. Men det beror väl bara på att kroppen inte har nikotinsuget då den alkoholförbränningen att ta hand om...
Citera
2011-08-16, 10:47
Medlem
Har samma skit, så jag tar bara 2 snus per dag när jag är sjuk.
10månader ? Tips sluta... det suger att snusa.
Citera
2011-08-16, 10:48
Medlem
baraSMOFFs avatar
Antagligen så vill inte kroppen ha i sig mer gift än vad den redan har. Den har fullt upp med att förbränna alkoholen, och vill inte ha och göra med en massa nikotin under tiden.
Citera
2011-08-22, 21:18
Medlem
Grimpens avatar
Jag känner tvärt om, när jag är bakis eller mår dåligt njuter jag extra mycket av snusen eftersom att man känner av nikotinet mer då
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in