När jag är sjuk eller är bakis så kan jag på fullaste allvar inte snusa!
Jag har snusat i ca 10 år men likt förbannat så blir jag illamående om jag snusar när jag är bakis eller sjuk.
Ibland om jag druckit flera dagar på raken så kan det ta upp till två dygn innan det känns normalt att snusa igen, vad kan det bero på?
Om jag är sjuk, såsom har feber eller är riktigt förkyld eller har ont i halsen så kan jag inte heller snusa.. Samtidigt är det som att jag tappar begäret efter snuset under den här tiden. Det kommer dock tillbaka så fort jag börjar friskna till igen.
När jag är sjuk eller är bakis så kan jag på fullaste allvar inte snusa!
Jag har snusat i ca 10 år men likt förbannat så blir jag illamående om jag snusar när jag är bakis eller sjuk.
Ibland om jag druckit flera dagar på raken så kan det ta upp till två dygn innan det känns normalt att snusa igen, vad kan det bero på?
Din sjuka kropp kanske inte är så sugen på nikotin
Jag har inte problem att snusa när jag är sjuk eller bakis! men om jag dricker mycket kaffe och äter dåligt så kan jag i bland få halsbränna i en vecka och då kan jag inte snusa portion och när jag tar lös så måste jag baka ordentligt så jag inte sväljer en massa!!!
Antagligen så vill inte kroppen ha i sig mer gift än vad den redan har. Den har fullt upp med att förbränna alkoholen, och vill inte ha och göra med en massa nikotin under tiden.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!