• 3
  • 4
2011-08-17, 00:26
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Jag fattar inte. AAS ger alltså kroppen andra uppbyggande hormoner och har ingenting direkt med testosteron att göra? Är det rätt?

Hehe det mår jag ju inte bättre av. Cellgifter verkar otäckare än AAS tillochmed.

Tack alla.
Ja om jag testar återkommer jag med någonslags rapport.

AAS är konstgjorda hormoner som verkar direkt i musklerna och gör dem större. Eftersom AAS liknar testosteron tror kroppen att det finns tillräckligt och tillverkar därför mindre.
Citera
2011-08-17, 00:33
Medlem
lucifaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Ska köra en 5/40 kur.

Tränar varje dag och äter riktigt.

Nej jag är inte intresserad av en högre dos p.g.a. rädsla för bieffekter!
Nej jag tror inte en 5/40 kur kommer göra någon större skillnad.

Tänker en kur för att få en psykologisk effekt! Placebo ! Motivation att träna hårdare än jag gör. Kanske en liten liten höjning av testosteronnivåerna (?).

Behöver jag nolvadex till detta? Trots att jag har läst mycket i detta forum undrar jag isf vilka doser av nolvadex man ska ta? Hur ofta?

Om det inte är emot reglerna tänkte jag också be om ett tips om var man kan få tag i nolvadex. Om jag behöver det d.v.s.

Är det emot reglerna kan ni bortse från min sista fråga.

Du bör läsa på om "10mg Dboll/dag" kuren, Principen bygger på att Dbollar har en halveringstid på 8h. Alltså, tar du det direkt när du vaknar så är det ute ur kroppen när du går och lägger dig och det är på natten kroppens egenproduktion är som högst(Dvs ingen nerstänging). Du kommer inte få bieffekter på 5 eller 10mg. Men är du ute efter något psykologiskt så kan du ju lika gärna testa olika testoboosters som finns.
Citera
2011-08-17, 15:54
Medlem
Midnights avatar
Tack alla.

Ja jag börjar se att mitt resonomang är lite lätt efterblivet , det är ju som någon sa att är jag bara ute efter psykologiska effekter kan jag lika gärna börja med cellgifter.

Jag börjar hålla med om att är jag rädd för bieffekter är det egentligen smartare att låta bli

Jag kanske inte behöver AAS egentligen , man blir lite som ett anorexia-fall när man tränar hårt , tycker att alla andra ser så stora ut medan man själv är så tanig , fast om man tänker efter är man kanske inte så tanig egentligen , idag t.ex. fick jag höra "du är ju as vältränad" och "oj jädrar vad du blivit bredaxlad" o.s.v.. Man kanske ska försöka skaffa sig en realistisk självbild först och främst (jag tycker inte äns det syns att jag tränar t.ex. men det verkar ju som att det gör det ändå).
Citera
2011-08-19, 10:42
Medlem
Är du så rädd för sides borde du nog inte kura överhuvudtaget. Däremot om du nu vill, och absolut om det är din första kur tycker jag du ska ha det till hands, det finns inga säkra dopinpreparat.
Citera
2011-08-19, 13:04
Medlem
Krehs avatar
Alla mina vänner tycker att jag är en riktig fjolla gällande steroider, eftersom jag är extremt paranoid, men inte ens jag skulle ge mig på en skitkur som 4/50. Köp proteinpulver eller Omega 3 för pengarna istället.
Citera
2013-11-11, 09:00
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Om du tror att du kan få effekt genom tankens kraft, varför tar du inte fram de extra jävlaranammat idag utan att stoppa i dig syntetiska hormoner? Det är mycket hälsosammare för dig.

Dra inte alla aas över en kam. Olika preparat påverkar kroppen olika.

Om du tillsätter testosteron så får du mer testo i kroppen. Men ditt kroppsegna testosteron minskar eftersom kroppen har ett feedbacksystem som talar om att det finns ett överflöd i kroppen.

Om du tillsätter testosteronderivat (som dbol är) får du inte mer testo i kroppen. Du får mindre, eftersom kroppen misstar dessa derivat för testo (någon får gärna läxa upp mig om detaljerna) och stänger ner egenproduktionen. Nu är de en piss-dos du pratar om så det är tveksamt om du blir nedstängd av det. Men frågan är om du får nån effekt alls.

Du glömmer den psykologiska effekten! Placebo vettu!

+1. Tar du mindre doser än vad din kropp producerar så lär du förlora muskelmassa. Det finns ingen som helst mening i att ta mindre doser än 10mg dboll eller 250mg testo ew för muskelbyggande syfte.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in