Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Tänker en kur för att få en psykologisk effekt! Placebo ! Motivation att träna hårdare än jag gör. Kanske en liten liten höjning av testosteronnivåerna (?).
Om du tror att du kan få effekt genom tankens kraft, varför tar du inte fram de extra jävlaranammat idag utan att stoppa i dig syntetiska hormoner? Det är mycket hälsosammare för dig.
Citat:
Jag fattar inte. AAS ger alltså kroppen andra uppbyggande hormoner och har ingenting direkt med testosteron att göra? Är det rätt?
Dra inte alla aas över en kam. Olika preparat påverkar kroppen olika.
Om du tillsätter testosteron så får du mer testo i kroppen. Men ditt kroppsegna testosteron minskar eftersom kroppen har ett feedbacksystem som talar om att det finns ett överflöd i kroppen.
Om du tillsätter testosteron
derivat (som dbol är) får du
inte mer testo i kroppen. Du får mindre, eftersom kroppen misstar dessa derivat för testo (någon får gärna läxa upp mig om detaljerna) och stänger ner egenproduktionen. Nu är de en piss-dos du pratar om så det är tveksamt om du blir nedstängd av det. Men frågan är om du får nån effekt alls.
Citat:
Hehe det mår jag ju inte bättre av. Cellgifter verkar otäckare än AAS tillochmed.
Du glömmer den psykologiska effekten! Placebo vettu!