Hobby eller företagsskvaller? Hittade inget när jag sökte på hemsidans namn, är värd en varning tycker jag.
Lovande hemsida vid en första anblick om man går i köptankar, letar snabbt efter butiksinfo, tele och adress då avhämtning tydligen är gratis. Hittar inget.
Sen ser jag att det finns recensioner på sidan, i samband med köp kan tydligen köparen skriva en kommentar men inte som man kan tro att dom är självskrivna eller att killen med sidan censurerat bort 'dåliga kommentarer' nej utan här ligger negativa och uppriktiga recensioner kvar.
Av detta att döma en scammer eller scammervarning i alla fall. Har killen åkt in eller gått och dött medan hemsidan ligger kvar och genererar intäkter?
Se upp med det här "företaget". RC-Batterier.se är inte ens momsregistrerat och stoppar följaktigen alla pengar i egen ficka. Glöm allt vad garantier heter när du köper något härifrån.
Det lyser BLUFF om honom. Ingen adress, inget telfonnummer och inget registreringsnummer.
Så här lätt får det bara inte vara att lura folk.
Köp inget för för ni får inga grejor jag har beställt men ingen svara någon stans
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!