2011-08-15, 14:25
Medlem
Cartiers avatar
Vilka är inblandade? Handlar det om de vanliga fyllepäronen, eller är det en gangsterrelaterad uppgörelse?
Citera
2011-08-16, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cartier
Vilka är inblandade? Handlar det om de vanliga fyllepäronen, eller är det en gangsterrelaterad uppgörelse?
Gangster, ja jag skrattar på mig, är säker på att det är hororna som satt på scenen igår. Och ja de var ute efter bråk, särskilt att göra folk osams. Småflickor som försöker få till bråk. De lyckades verkar det som. Den enda 60-åringen var INNA men han har ju inget hem, så jag kan nog inte hjälpa dig med 60- åringen
Senast redigerad av nisseblg 2011-08-16 kl. 06:10.
Citera
2011-08-16, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QUOTE=nisseblg
Gangster, ja jag skrattar på mig, är säker på att det är hororna som satt på scenen igår. Och ja de var ute efter bråk, särskilt att göra folk osams. Småflickor som försöker få till bråk. De lyckades verkar det som. Den enda 60-åringen var INNA men han har ju inget hem, så jag kan nog inte hjälpa dig med 60- åringen, Fråga Angelica för det var hennes kompisar. Dessa 2 försökte ställa till bråk hela tiden, och när de inte lyckades så ser det ut som att de tog saken i egna händer, Angelica har dragit hit skit från sitt behandlingshem, så vi får välan stå ut med det också
[/quote]
Senast redigerad av nisseblg 2011-08-16 kl. 06:30.
Citera
2011-08-16, 09:48
Medlem
Soory, såg nu att det hade hänt mer. Antagligen skulder som skall redas upp. Får veta mer om ett tag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in