Nu är man tillbaka efter nån veckas paus från dårskaperna i denna tråd!
Citat:
Ursprungligen postat av D.Norberg
Jag vill visa varför jag slutade skriva i denna tråd.
http://bayimg.com/iAJpFAAdp
Min far har genomgått sju stycken mycket omfattande ryggoperationer samt ett oerhört lidande för att kunna sitta och gå igen och var ett hårstrå från att dö mer än en gång under operationerna, och så hånas han som knarkare m.m. - jag kan göra en lång lista - härinne.
Hur lågt kan man sjunka i den här tråden egentligen? Det finns tydligen ingen botten.
Och det värsta är att det var Carina Simm som har skallbenet nedslaget i hjärnan som orsakade ryggskadan och min systers och mina skador. Hur kan Carina Simm gå fri frågar sig alla som vet. Jag har svaret: på grund av Kristina Steijner som har skyddat henne i alla instanser samt Filipstadsmaffian som är i tråden och förstör.
MEN! Vad skådar mitt norra öga? Är TS Tillbaka!? Haha! Jag citerar mig själv från inlägg #13830, 2011-08-29, 22:35:
Citat:
Ursprungligen postat av TheJoker
Sedan tror jag att det bara är en tidsfråga innan TS börjar skriva inlägg igen. Anledningen behåller jag för mig själv så länge.

Har inte läst allt men har förstått att runka är samma sak som att klia loppor.
För övrigt blev jag illa berörd när jag såg ett av de senare "bevisen". Filmen på Steijner. Vad fan hade ni utanför hennes bostad att göra? Varför i h-vete dröjde ni er kvar efter att hon gått iväg? Osmakligt är fanimej bara förnamnet! Vad ni än hade väntat er så framstår hon som den vettiga och ni, era vridna jävlar, framstår bara som just det - vridna i huvudet.
Jaså, gubben har problem med ryggen? Och går med gåstol? Inga problem att gasa och bromsa sin skrothög i alla fall. Och ett synnerligen gott och fryntligt humör var han tydligen också på i helgen.
Ska ni ta och svara på alla tjogtals med frågor nu som ni blundat för?
Hur är läget annars på Limkullen?