Tjena, nu ärre så att jag ska upp tidigt som fan, tänkte inte på det förut, så råkade slänga i mig 3 st 54or Concerta, så är fett pigg o de e ju inge vidare, sitter o gnuggar tänder o tungan hoppar omkring i käften, men till saken nu,
måste sova asså, så några förslag på vad jag ska ta mig till?, har dock inte några sömntabbs eller något liknande, så ärre någon som har något annat bra förslag så vore ja tacksam,
Peace
Tjena, nu ärre så att jag ska upp tidigt som fan, tänkte inte på det förut, så råkade slänga i mig 3 st 54or Concerta, så är fett pigg o de e ju inge vidare, sitter o gnuggar tänder o tungan hoppar omkring i käften, men till saken nu,
måste sova asså, så några förslag på vad jag ska ta mig till?, har dock inte några sömntabbs eller något liknande, så ärre någon som har något annat bra förslag så vore ja tacksam,
Peace
Sömnhormon. Finns naturligt i kroppen. Hög andel melaton leder till sömn. I sverige är det receptbelagt men i andra länder (tex USA) finns det att köpa på t.ex. flygplatser, mot Jet-lag.
Peace
Cannabis i alla dessformer, alkohol brukar även göra en dåsig efter concerta...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!