2011-08-14, 23:42
Bannlyst
Tjena, nu ärre så att jag ska upp tidigt som fan, tänkte inte på det förut, så råkade slänga i mig 3 st 54or Concerta, så är fett pigg o de e ju inge vidare, sitter o gnuggar tänder o tungan hoppar omkring i käften, men till saken nu,
måste sova asså, så några förslag på vad jag ska ta mig till?, har dock inte några sömntabbs eller något liknande, så ärre någon som har något annat bra förslag så vore ja tacksam,
Peace
Citera
2011-08-15, 00:05
Medlem
HeltDunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svall3
Tjena, nu ärre så att jag ska upp tidigt som fan, tänkte inte på det förut, så råkade slänga i mig 3 st 54or Concerta, så är fett pigg o de e ju inge vidare, sitter o gnuggar tänder o tungan hoppar omkring i käften, men till saken nu,
måste sova asså, så några förslag på vad jag ska ta mig till?, har dock inte några sömntabbs eller något liknande, så ärre någon som har något annat bra förslag så vore ja tacksam,
Peace

De var ju inte så genomtänkt ellerhur?

Du har inte lite weed hemma ? brukar hjälpa
Citera
2011-08-15, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltDunder
De var ju inte så genomtänkt ellerhur?

Du har inte lite weed hemma ? brukar hjälpa

Melatonin
Citera
2011-08-16, 02:43
Medlem
HeltDunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Melatonin

Utveckla?
Citera
2011-08-18, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltDunder
Utveckla?

Sömnhormon. Finns naturligt i kroppen. Hög andel melaton leder till sömn. I sverige är det receptbelagt men i andra länder (tex USA) finns det att köpa på t.ex. flygplatser, mot Jet-lag.
Citera
2011-08-18, 17:55
Medlem
Lugini3s avatar
Spring en runda, finns inte så mycket att göra om du inte har något annat att ta.
Citera
2011-08-19, 02:27
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svall3
Peace

Cannabis i alla dessformer, alkohol brukar även göra en dåsig efter concerta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in