• 1
  • 2
2011-08-14, 23:05
Medlem
FierceViolets avatar
Håller på att gå in i Tram AT, bara första dagen o mår SKIT redan. Femtielfte gången i rad, såklart.
Fakta, gått på höga doser tram i flera år fram o tillbaka, nu senast ca 1.5g om dagen.
Nu till frågan...Kan lyrica hjälpa AT'n?
Hur stor mängd bör jag ta eller inte ta osv?

Tacksam för seriösa svar.
Citera
2011-08-14, 23:07
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FierceViolet
Håller på att gå in i Tram AT, bara första dagen o mår SKIT redan. Femtielfte gången i rad, såklart.
Fakta, gått på höga doser tram i flera år fram o tillbaka, nu senast ca 1.5g om dagen.
Nu till frågan...Kan lyrica hjälpa AT'n?
Hur stor mängd bör jag ta eller inte ta osv?

Tacksam för seriösa svar.

lär om någonting förvärra skiten
Citera
2011-08-14, 23:11
Medlem
FierceViolets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
lär om någonting förvärra skiten

Asså? Trodde det kunde hjälpa atn lite. Iaf av det jag läst på lyrica tråden.
Sett dig runt it trådarna o hoppades nästan du skulle svara
Då hoppar jag över det då...vill inte förvärra nåt! Är skit nog.
Citera
2011-08-14, 23:17
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FierceViolet
Asså? Trodde det kunde hjälpa atn lite. Iaf av det jag läst på lyrica tråden.
Sett dig runt it trådarna o hoppades nästan du skulle svara
Då hoppar jag över det då...vill inte förvärra nåt! Är skit nog.

nja, nog kan det säkerligen fungera mentalt avslappnande(sederande,lugnande) men det är knappast någonting som lär underlätta den fysiska delen av avtändningen något vidare
Citera
2011-08-14, 23:24
Medlem
FierceViolets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
nja, nog kan det säkerligen fungera mentalt avslappnande(sederande,lugnande) men det är knappast någonting som lär underlätta den fysiska delen av avtändningen något vidare

Nej det kan jag tänka mig, inget som hjälper mot det fysiska --- än mer tram såklart
hittar inget annat lugnande hemma så läste upp på lyrica. Tänkte den kanske inte skulle hjälpa lugnande heller iom mina höga doser av tram. Och vill inte flänga i mig flera hundra mg av medicin som inte ens är utskriven till mig om den bara kommer göra mig lite lugn. Eller räcker en liten dos, som en 75mg för att känna nån avslappning.
Vill bara få sova inatt utan att hoppa o veva runt i sängen.
Citera
2011-08-15, 13:29
Medlem
giggelis avatar
Lyrica kan absolut underlätta den fysiska abstinensen.
Citera
2011-08-15, 18:30
Medlem
Hypercores avatar
Japp det hjälper. Börja med typ 150mg. Det är ungefär dosen läkare skriver ut. 2x 150mg morgon kväll.
Citera
2011-08-16, 02:13
Medlem
FierceViolets avatar
Jag lät bli, skraja ut... ha ha, så fort AT kickar in blir jag rädd för allt, men annars ser jag ingen fara i att slänga i mig 20 tram under 3 timmars tid, varje dag... dum brud är man allt
Citera
2011-08-16, 07:42
Bannlyst
Lyrica hjälper opioidavtändning jävligt bra. Förut när jag tände av från bl.a. sub så hade jag Lyrica till hands. Hjälper oerhört mycket, det lovar jag. Tar bort de flesta jobbiga symptomen.
Citera
2011-08-16, 12:34
Bannlyst
Ligger i ungefär till så som med dig fast tvärtom... Började med opioder och för att trappa ur det fick jag Lyrica -å nu när Lyrican ska bort måste jag ha hjälp med opioider. Pallar snart inte mer
Citera
2011-08-16, 12:50
Medlem
Alltings avatar
Lyrica, kan man kalla det universalmedlet mot avtändning? Fungerar mot de flesta åkommor, mycket bra (bättre än benso) på att döda avtagande stimulantbruk....
Citera
2011-08-16, 18:08
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allting
Lyrica, kan man kalla det universalmedlet mot avtändning? Fungerar mot de flesta åkommor, mycket bra (bättre än benso) på att döda avtagande stimulantbruk....

Absolut, funkar mot i princip alla möjliga olika AT på något magiskt vis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in