Kan bekräfta detta. Phantom har ett par olika varianter som ska efterlikna General samt Rapé, även Grov har jag för mig.
Dessa är(var iaf, då jag köpte från nätet) i samma prisklass som Knox, dvs. ca 20kr/dosan.
Som rubriken lyder. Söker en snussort av billigare sort, som liknar rape portion till smaken.
Lyssna inte på dom som säger knox, för det är fanimej inte snus. Kör på granit isåfall men fan inte knox. btw knox har smaken av general orginal portion men en otroligt dålig kvalité torra och vidriga är knox. Men ettan eller kronan är väll det närmsta du kommer gbg rapé kronan smakar typ en stänk av Dill.
Hade också det där problemet förut att ja inte har råd med riktigt snus, men då skaffade jag mig ett jobb, nu har ja råd med rapé.
Det handlar inte nödvändigtvis om att man inte har råd, utan bara tycker att det är en riktig onödig utgift egentligen om du räknar på det. Lägg till hur jävla mycket priserna har gått upp på snus de senaste åren så letar man sig gärna neråt i prisklasserna... Och ifall smaken är jamförbar så varför skulle man INTE välja snuset för halva priset?
Vaskar du snus också, bara för att du har råd? Idiot.
Hade också det där problemet förut att ja inte har råd med riktigt snus, men då skaffade jag mig ett jobb, nu har ja råd med rapé.
Handlar inte om att jag inte har råd. Tycker bara det är helt sinnes sjukt att rape numera ligger på 47 kronor på exempelvis Pressbyrån & 7-eleven butiker.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!