• 1
  • 2
2011-08-14, 18:48
Medlem
SirPattons avatar
Som rubriken lyder. Söker en snussort av billigare sort, som liknar rape portion till smaken.
Citera
2011-08-14, 18:53
Medlem
Ostkroks avatar
Kanske inte just rapé men:

- Granit, billigare än rapé/general, runt 30kr/dosan.

- Knox, billigare än granit, runt 20kr/dosan.

Jag kör Knox nu och är skitnöjd
Citera
2011-08-14, 19:10
Medlem
linjalvaxts avatar
Phantom "blå" ska tydligen eftersträva rapé.
Citera
2011-08-14, 19:16
Medlem
Ostkroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linjalvaxt
Kan bekräfta detta. Phantom har ett par olika varianter som ska efterlikna General samt Rapé, även Grov har jag för mig.
Dessa är(var iaf, då jag köpte från nätet) i samma prisklass som Knox, dvs. ca 20kr/dosan.
Citera
2011-08-14, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SirPatton
Som rubriken lyder. Söker en snussort av billigare sort, som liknar rape portion till smaken.

Lyssna inte på dom som säger knox, för det är fanimej inte snus. Kör på granit isåfall men fan inte knox. btw knox har smaken av general orginal portion men en otroligt dålig kvalité torra och vidriga är knox. Men ettan eller kronan är väll det närmsta du kommer gbg rapé kronan smakar typ en stänk av Dill.
Citera
2011-08-14, 19:43
Medlem
Zephirezs avatar
Hade också det där problemet förut att ja inte har råd med riktigt snus, men då skaffade jag mig ett jobb, nu har ja råd med rapé.
Citera
2011-08-14, 20:08
Medlem
Ostkroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephirez
Hade också det där problemet förut att ja inte har råd med riktigt snus, men då skaffade jag mig ett jobb, nu har ja råd med rapé.
Det handlar inte nödvändigtvis om att man inte har råd, utan bara tycker att det är en riktig onödig utgift egentligen om du räknar på det. Lägg till hur jävla mycket priserna har gått upp på snus de senaste åren så letar man sig gärna neråt i prisklasserna... Och ifall smaken är jamförbar så varför skulle man INTE välja snuset för halva priset?

Vaskar du snus också, bara för att du har råd? Idiot.
Citera
2011-08-14, 20:21
Medlem
Kaliber är väldigt god och billig som fan i jämförelse till allt annat snus.
Citera
2011-08-14, 20:45
Medlem
Ko.i.kukens avatar
köp typ knox eller något och lägg i granbarr. kommer smaka rape
Citera
2011-08-14, 20:52
Medlem
SirPattons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephirez

Handlar inte om att jag inte har råd. Tycker bara det är helt sinnes sjukt att rape numera ligger på 47 kronor på exempelvis Pressbyrån & 7-eleven butiker.
Citera
2011-08-14, 20:53
Medlem
SirPattons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linjalvaxt

Tack för tipset! Skall helt klart prövas
Citera
2011-08-14, 21:03
Medlem
frdns avatar
Köp stockar på typ City Gross eller annat ställe, jag får mina stockar för 360:- vilket jag tycker är helt okej!

När du väl drar och handlar, köp med dig två-tre stockar snus och lägg på kylning så slipper du tänka på pressbyrån/7-eleven!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in