2011-08-14, 01:45
Medlem
rape.s avatar
Hallå, va iväg igår och köpte mig denna http://www.netonnet.se/art/dator/gam...1/124218.4131/ och har suttit sen igår och försökt att få igång skiten att funka, har testat ratten på need for speed underground 2, där funkar ratten och knapparna men får gas med O istället för pedalen och går inte att ändra ingame, trycker jag ner gas pedalen kollar jag bakåt i spelet och när jag trycker ner broms byter den kamra vinkel.. Någon har har dessa ratt o pedaler som vet hur det funkar?
har sån jävla ångest att inte skiten funkar 500spänn i sjön

HJÄÄÄLPA mig med allt plz
Citera
2011-08-14, 01:49
Medlem
Zoumps avatar
Börja med "Live For Speed", heh, Mod:a med lite coola bilar, lär dig drifta etc...
NFS Underground och dom andra NFS spelen är bara krångliga och kräver mycket prestanda utav datorn, LFS kör jag på min gamla burk som är från 2000-talet...
Citera
2011-08-14, 01:53
Medlem
rape.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoump
Börja med "Live For Speed", heh, Mod:a med lite coola bilar, lär dig drifta etc...
NFS Underground och dom andra NFS spelen är bara krångliga och kräver mycket prestanda utav datorn, LFS kör jag på min gamla burk som är från 2000-talet...
nice, men är det så att man måste lägga in ratten och pedalen på live for speed? eller är det automatiskt? tack för snabbt svar
Citera
2011-08-14, 01:55
Medlem
Zoumps avatar
Det är så enkelt att det inte är sant, 2-3 klick sen "Done!".
Visst det kostar men om du söker lite så kan du hitta ett så kallat "Crackat" NFS.
Kör dock själv med ratt och pedaler då jag inte alls har något krångel med att fixa inställningar för ratten och pedalerna, det är enkelt och bra spel. Simulator spel med andra ord.
Riktigt kul också
Citera
2011-08-14, 01:58
Medlem
rape.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoump
Det är så enkelt att det inte är sant, 2-3 klick sen "Done!".
Visst det kostar men om du söker lite så kan du hitta ett så kallat "Crackat" NFS.
Kör dock själv med ratt och pedaler då jag inte alls har något krångel med att fixa inställningar för ratten och pedalerna, det är enkelt och bra spel. Simulator spel med andra ord.
Riktigt kul också
tankar det nu från tpb så får se om det funkar
Citera
2011-08-14, 02:04
Medlem
Zoumps avatar
Gör det, kolla bara att det är hela Installationen och att det är "Crackat".
Här har du en sida där du kan ladda ner lite Mods och lite andra roliga saker som kommer få dig in i en så kallad "Spel värld"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in