Jag och tv andra polare frsker planera in en liten resa under augusti, hela grejen r att jag r bered p att lgga hur mycket som helst p resan just pga att det kommer att bli min frsta s kallad "semester" men mina 2 polare vill inte lgga ner mer n 3000kr p flyg+boende.
S jag r inte s vrst kunnig inom resa osv, men....
Jag tnkte ta in p ett hotell, ett rum med endast en dubbel sng, och funderade p om det r mjligt att de sover i samma rum som jag d de inte har betalat fr rummet, checkat in osv.. r detta mjligt?
Jag och tv andra polare frsker planera in en liten resa under augusti, hela grejen r att jag r bered p att lgga hur mycket som helst p resan just pga att det kommer att bli min frsta s kallad "semester" men mina 2 polare vill inte lgga ner mer n 3000kr p flyg+boende.
S jag r inte s vrst kunnig inom resa osv, men....
Jag tnkte ta in p ett hotell, ett rum med endast en dubbel sng, och funderade p om det r mjligt att de sover i samma rum som jag d de inte har betalat fr rummet, checkat in osv.. r detta mjligt?
Antagligen frbjudet men inte fan tror jag att det mrks...
bara ni inte gr ner alla tre till frukosten samtidigt...
det vore vl skert inte frsta gngen ngon har nattgst p rummet i grekland, men vlj ett partystlle p exvis rhodos eller cypern och inte ett all-inclusive familje hotell
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!