2011-08-12, 23:17
Medlem
AlanGreens avatar
Jag och tv andra polare frsker planera in en liten resa under augusti, hela grejen r att jag r bered p att lgga hur mycket som helst p resan just pga att det kommer att bli min frsta s kallad "semester" men mina 2 polare vill inte lgga ner mer n 3000kr p flyg+boende.

S jag r inte s vrst kunnig inom resa osv, men....

Jag tnkte ta in p ett hotell, ett rum med endast en dubbel sng, och funderade p om det r mjligt att de sover i samma rum som jag d de inte har betalat fr rummet, checkat in osv.. r detta mjligt?
Citera
2011-08-13, 00:38
Medlem
St.Patricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGreen
Jag och tv andra polare frsker planera in en liten resa under augusti, hela grejen r att jag r bered p att lgga hur mycket som helst p resan just pga att det kommer att bli min frsta s kallad "semester" men mina 2 polare vill inte lgga ner mer n 3000kr p flyg+boende.

S jag r inte s vrst kunnig inom resa osv, men....

Jag tnkte ta in p ett hotell, ett rum med endast en dubbel sng, och funderade p om det r mjligt att de sover i samma rum som jag d de inte har betalat fr rummet, checkat in osv.. r detta mjligt?
Antagligen frbjudet men inte fan tror jag att det mrks...
Citera
2011-08-13, 01:34
Medlem
lillekillens avatar
bara ni inte gr ner alla tre till frukosten samtidigt...

det vore vl skert inte frsta gngen ngon har nattgst p rummet i grekland, men vlj ett partystlle p exvis rhodos eller cypern och inte ett all-inclusive familje hotell
Citera
2011-08-13, 01:36
Medlem
Ofta kan man lgga till en extrasng fr ngon hundring till per natt. Tro mig, det kommer verkligen vara vrt pengarna nr ngon av er blir utkastad.
Citera
2011-08-13, 20:53
Medlem
AlanGreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St.Patrick
Antagligen frbjudet men inte fan tror jag att det mrks...

Frbjudet r det skert och jag tror inte heller att det skulle mrkas, jag menar de r mina gster och vi spelar poker hela kvllarna
Citera
2011-08-16, 11:09
Medlem
St.Patricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGreen
Frbjudet r det skert och jag tror inte heller att det skulle mrkas, jag menar de r mina gster och vi spelar poker hela kvllarna
Precis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in