Nu råkar jag vara det motsatta könet, men en snabb googling gav mig en liten snabb inblick i produkten.
1. Dunno
2. Eftersom produkten är avsedd till knipmusklerna så vore det nog en fördel om du till en början lär känna hur du kniper med musklerna. Syftet verkar ju vara att öka uthålligheten du kan knipa.
3. Ingen aning, det kan ju variera. Du kanske får muskelminne där nere och dem börjar knippa till automatiskt när din pojkvän tittar in. Eller så kanske det blir som vanligt fast du måste lära dig knippa själv. (Personligen tycker jag det sistnämnda vore en trevlig överraskning om väggarna precis började krama åt

)
4. Ingen aning, ta så långt din pojkvän når =)
Personligen tycker jag inte att du borde gräva dig ner allt för mycket i detta. Men använd bollarna till att lära dig känna av hur du spänner dina knipmuskler, om du inte redan kan detta.
Sen är det ju bara att öva, precis som du redan gör! Se hur länge du kan hålla kvar bollarna medan du gör annat. Om du nu spenderar penetrering med din pojkvän i t.e.x 20 minuter så lär dig hålla kvar bollarna i 20 minuter.
Hoppas det var till någon hjälp!