tja satt och kolla på Betnér här för någon dag sen och hitta det här klippet (länk fin längs ner) som är på ca 150min långt och han pratar om allt mellan himmel och jord.
satt och funderade på ganska mycket han sa och undrar vart han får sina källor ifrån eller är det bara något han sitter och hittar på?
han är ju trots allt en standup komiker så han kanske bara väller ur sig en massa skit bara för att det funkar för honom och han hoppas att ingen tar det seriöst men jag har ändå hört att det är många som använder sig av Betnérs argument och det är därför jag undrar om det stämmer?
Om det nu är så att det stämmer så håller jag med han om mycket för då är ju som ex massinvandring inget att bråka om ( han pratar om det ganska i början typ 10 min in i klippet)
eller om våldtäktsstatistiken i Norge.
Absolut om det skulle stämma om det han säger i om Norge, då är ju Norge bara ett skitland som bara vill skapa hatt mot invandring utan någon som helst anledning.
Men som sagt har ingen aning vart han får sina källor ifrån så ni kan ju titta efter själva vad han säger och avgöra själva om det finns någon sanning i det han säger.
http://www.youtube.com/watch?v=mECK4xcm-c4
(om jag har lagt tråden i fel ämne så flytta gärna)