• 1
  • 2
2011-08-12, 11:25
Medlem
StoffeSvenssons avatar
Har ni några sexuella erfarenheter av mogna kvinnor från tonåren?

Såg på en dokumentärfilm om en sexualrådgivare som bl a lärde kvinnor att onanera och lära känna sitt underliv. De satt alla i en ring med spegel under sig och stirrade rätt in i sina muttor.

Såg rätt komiskt ut men hon hade en intressant åsikt att den bästa sexuella kombinationen var en tonårig kille och en mogen kvinna. Hon uppmanade alla sina elever att gå ut och skaffa sig en yngre älskare om de ville få fart på sexlivet.

Själv så började jag inte intressera mig för äldre kvinnor förrän i tjugoårsåldern och när jag väl fick smak så önskar jag att jag börjat tidgare. Tillfällena har funnits där. Hade gärna givit bort svennen till en mogen kvinna som kunde lärt upp mig. Fick lära mig själv från böcker, dokumentärfilmer, porrfilmer och unga oskulder.
Citera
2011-08-12, 11:30
Medlem
shitmagnets avatar
NÄe, inga. Vad är det som är så fantastiskt egentligen, sensationskänslan av erövringen?
Citera
2011-08-12, 11:30
Medlem
lendrygghs avatar
Apropå detta, med mogen kvinna så avser du 50 plus, eller?
Citera
2011-08-12, 11:47
Medlem
Tiberius.s avatar
En ung man, potent och uthållig, som med sexuella förtecken låter sin oskuldsfulla kropp nyttjas av en mogen och erfaren kvinna är en slående kombination, rent av vacker...

Mogen frukt smakar som bekant godast...

/ Tiberius
Citera
2011-08-12, 11:54
Medlem
StoffeSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh
Apropå detta, med mogen kvinna så avser du 50 plus, eller?

Tja 40+ är ju också ganska moget iaf för en tonårspojke
Citera
2011-08-12, 12:18
Medlem
Låter inget vidare fräscht..
Citera
2011-08-12, 13:45
Medlem
HHAlex010s avatar
Japp, perfekt kombination
Citera
2011-08-12, 14:02
Medlem
Ja, jag VET att det är en bra kombination. När jag var 15-16 år hade jag två oförglömliga sexupplevelser med två olika mogna damer. (vid två olika tillfällen) Det var dessa två damer som lärde mig hur en kvinna vill bli smekt. En av dem lärde mig (handgripligen) att slicka fitta. Jag satt fast som i ett skruvstäd mellan hennes bastanta lår. Den andra lärde mig att inte ha så jävla bråttom under inledningsfasen. Tack vare dessa lektioner lärde jag mig att uppskatta sex på ett helt annat sätt än jag hade gjort innan. Jag är helt övertygad om att kombinationen ung kille/mogen dam är nyttig för båda parter.
Citera
2011-08-12, 14:07
Medlem
Mrs.Irongloves avatar
Svårt att hitta en ung kille som inte är porrskadade ju. Det ska vara små tighta tonårskroppar med små smultronbröst eller plast plast plast...

Nej jag är inte en bitter ful vänsterfeminist.
Citera
2011-08-12, 14:20
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs.Ironglove
Svårt att hitta en ung kille som inte är porrskadade ju. Det ska vara små tighta tonårskroppar med små smultronbröst eller plast plast plast...

Nej jag är inte en bitter ful vänsterfeminist.
Var det inte jättetuttar och blont hår förra veckan?
Citera
2011-08-12, 14:31
Medlem
Mrs.Irongloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuntman Bob
Var det inte jättetuttar och blont hår förra veckan?

Ja, det också men det verkar ha minskat i popularitet.
Citera
2011-08-12, 15:02
Medlem
Enzymes avatar
Ja rent sexuellt är det säkert kanon men inte om vi snackar om mer än så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in