2004-11-17, 03:16
Medlem
mankots avatar
Vad är egentligen kriteriet för att något ska vara "verksamt i näsan". Är det bara baserat på att den aktiva substansen ska vara vattenlöslig eller kan också vissa vattenlösliga substans förbli verkningslös om den snortas.. Kan man t.ex. snorta allt flödder? Även Tradolan eller andra opiat/opiodbaserade läkemedel?
Citera
2004-11-17, 03:26
Medlem
ÄlskaMigs avatar
det som inte behöver tas upp eller brytas ner med hjälp av matspjälkningsapparaten kan du snorta.

vad jag dock undrar: man brukar tycka attt det går bra att få effekt orlat eller intravenöst men hur fungerar det med subkutant? är det ngn beprövad metod? vore ju fan mkt enklare iaf...
Citera
2004-11-17, 03:28
Medlem
mankots avatar
subkutant?

Vad betyder det viktigpetter?..
Citera
2004-11-17, 03:33
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mankot
Vad betyder det?
ja under huden alltså. så det inte behöver skjutas i en ven utan bara rätt in vart som helst mer eller mindre. som insulin.

benzo kan man ju få intamuskulärt (fått mina doser i skinkan ajajaj) men det tyckt inte finnas ngn som "skjuter" subkutant. eller?
Citera
2004-11-17, 03:36
Medlem
mankots avatar
Aha..

Man kanske borde glida runt med ett ytligt sår under ett plåster som man kan strö sina droger i. När näsan börjar ta slut... Inte så lite pundigt kanske.
Citera
2004-11-17, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
ja under huden alltså. så det inte behöver skjutas i en ven utan bara rätt in vart som helst mer eller mindre. som insulin.

benzo kan man ju få intamuskulärt (fått mina doser i skinkan ajajaj) men det tyckt inte finnas ngn som "skjuter" subkutant. eller?

Man brukar skjuta ketamin subkutant men i allmänhet verkar det inte vara populärt alls.

Citat:
Man kanske borde glida runt med ett ytligt sår under ett plåster som man kan strö sina droger i. När näsan börjar ta slut... Inte så lite pundigt kanske.

Mycket bättre att ha en sån här grej man har på handen när man ligger på sjukhus.
Citera
2004-11-17, 03:39
Medlem
mankots avatar
Ketamin

'K' är ju asgrymt. Brukade använda det för att boosta E när jag bodde i UK. Iofs så vet jag inte hur kul det är utan E, har aldrig testat. Men man flöt ordentligt på det asså. Visste inte att man kunde ta det subkutant. Jag brukade snorta en kreditkortskant, brände till fint gjorde det iaf.
Citera
2004-11-17, 03:42
Medlem
Citat:
'K' är ju asgrymt. Brukade använda det för att boosta E när jag bodde i UK. Iofs så vet jag inte hur kul det är utan E, har aldrig testat. Men man flöt ordentligt på det asså. Visste inte att man kunde ta det subkutant. Jag brukade snorta en kreditkortskant, brände till fint gjorde det iaf.

Ja, sniffning är säkert vanligast.
Citera
2004-11-17, 04:58
Medlem
mankots avatar
Kan man snorta tradolan asså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem