Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler
JAG HAR JU SKRIVIT DET FÖR HELVETE. BARN SOM SAKNAR MODERS OCH FADERSGESTALTER HAR EN TENDENS ATT BLI STRULIGA.
Du pladdrar ju bara på med dina inlärda argument, har du ingen egen åsikt? En egenskap som gör homosexuella till sämre föräldrar är te.x att DOM INTE KAN FÅ BARN. Man har ingen "rätt" till att skaffa barn. Du tycker alltså att familjer där barnet bara har en mamma eller en pappa är bra? Jag har aldrig skrivit att jag tycker det är bra iaf.
Svara på vad jag skriver istället för att spy ur dig floskler som ungvänster lärde dig som liten.
Du behöver inte skrika. Vadå inlärda argument, varför är mina argument inlärda medan dina är så otroligt klarsynta? Jag har en egen åsikt. Jag bygger inte mina argument på mina fördomar utan på min utgångspunkt att alla människor är av samma värde. Om två personer som älskar varandra så spelar det enligt min mening ingen roll om de är bi, homo eller hetero. Det är inte den sexuella läggningen som avgör om man blir en bra föräldrar. Du säger att jag ska svara på dina inlägg, det har jag gjort, det är du som undviker varje fråga om varför homosexuella föräldrar skulle bli sämre föräldrar? Exakt hur skadas barnet? Du har absolut inga teoretiska undersökningar som backar upp dina påståenden. Hur vore det om du kunde läsa på lite innan du enbart bygger dina uppfattningar på fördomar?