2011-08-12, 07:00
Medlem
santos_devilles avatar
Homosexualitet är evolutionens svar på överpopulation, vi bör tacka och hylla alla bögar och flator som väljer att adoptera barn och inte skaffa egna.

Tack alla bögar och flator för att ni inte skaffar barn, tack!
Citera
2011-08-12, 07:03
Medlem
santos_devilles avatar
Och homosexualitet/bisexualitet förekommer i nästan alla fall av däggdjur.

Delfiner, Valar, Apor och Sälar etc etc. Så Homosexualitet och Bisexualitet är fullkomligt "normalt" i djurvärlden då också något som är "normalt" i evolutionen.

Sedan kan man som jag tycka att bögar är äckliga och flator är sexiga (på film) utan att för del delen behöva ifrågasätta evolutionen eller däggdjurens sexualitet.
Citera
2011-08-12, 07:09
Medlem
CAXAPs avatar
Poppo är för bajsa, inga pippi ska in där!
Citera
2011-08-12, 07:18
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Rent biologiskt så är det ju ingen tvekan om att homosexualitet finns, men att den är i högsta grad onormal. Så ja; regnbågsfamiljer är onormalt.
Vi ska inte förfölja och hata bögar. Lika lite som vi förföljer och hatar halta eller handikappade. Däremot ska de få hjälp om det är möjligt. Absolut inte sprida deras sjukdom vidare.

Därför är det mycket viktigt att motarbeta det förhärligande av homosexualitet som nu spridit sig i världen med prideparader och annat sjukt. Det vore OK för bögar att marchera, om det bara handlade om att samla stöd och hjälp för att bota sin sjukdom, ungefär som cancerfonden. Men inte då det gäller att förhärliga och sprida det sjuka beteendet.

Hur vet jag att jag har rätt? Jo därför att bögar och flator inte kan reproducera sig. Det är emot naturen.
Citera
2011-08-12, 08:00
Medlem
FittBritts avatar
Bögar och flator ska inte ha barn. Det är onaturligt och borde straffas med döden. Bögjävlar...
Citera
2011-08-12, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FittBritt
Bögar och flator ska inte ha barn. Det är onaturligt och borde straffas med döden. Bögjävlar...

Håller med dig!
Citera
2011-08-12, 08:40
Medlem
DRPOEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Att det finns människor som vill leva med och ha sex med någon av samma kön är fullständigt naturligt. Det är inget konstlat med det alls.

Ja, naturligtvis. Det som är onaturligt nu är ju att dessa får barn.

När FN först ställde upp AGENDA 21, så stod det klart och tydligt att varje barn har rätt till en mor och en far. Detta har man sedermera ändrat, eftersom homosexuellas rättigheter(om man nu kan tala om rätten att ha barn)tydligen väger tyngre än barns rättigheter.
Citera
2011-08-12, 09:33
Medlem
MsPa1nTs avatar
Tar aldrig personer seriöst som använder bibeln till källa för sina påståenden. Varför? För att det är en jävla massa skitsnack som generellt sett mindre intelligenta använder som verklighetsflykt och feel-good.
Citera
2011-08-12, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler
Jag tycker personligen det är fel att homosexuella får adoptera barn. Har inte bara att göra med min syn på homosexuella förhållanden utan också samhällets syn.

"Samhällets" syn är att regnbågsfamiljer är helt okej och vetenskapens syn är att regnbågsbarn inte mår sämre än barn med "naturliga" familjer.
Citera
2011-08-12, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRPOE
Ja, naturligtvis. Det som är onaturligt nu är ju att dessa får barn.

När FN först ställde upp AGENDA 21, så stod det klart och tydligt att varje barn har rätt till en mor och en far. Detta har man sedermera ändrat, eftersom homosexuellas rättigheter(om man nu kan tala om rätten att ha barn)tydligen väger tyngre än barns rättigheter.

Vilket urspårat argument. Du menar alltså att alla barn som växer upp utan sin pappa eller mamma ska ha rätt att kräva en "ny" eller kräva tillbaka sin biologiska, även om denne inte vill eller är död?

Eller hur tänker du?
Citera
2011-08-12, 10:05
Medlem
citymormors avatar
Kan till viss del hålla med men i naturen (och det borde ju vara just naturligt) så pippar ju djuren med varanadra oavsett kön, till och med valar gnider balle mot varandra.

Men givetvis skall homo par inte uppfostra några barn
Citera
2011-08-12, 10:05
Avslutad
Kristen förklarar ju allt. Går ej att argumentera eftersom allt e ju guds vilja och den kan ju inte ifrågasättas.

Men jag säger go for it. Finns regnbågsfamiljer som är betydligt bättre föräldrar än "vanliga" familjer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in