2011-08-11, 11:08
Medlem
VARNING! Handla inte här! Det här företaget är ett stort skämt. 2 veckors leveranstid, sedan när man returnerar varor så registrerar de inte allt man skickat tillbaka och krediterar dessutom mindre belopp än vad varorna är värda. Har kontaktat kundtjänst 7 gånger och de bara vidarebefordrar ärendet till Tyskland och sedan händer inget. Har väntat i snart 2 månader på att de ska rätta till det. Hur de kan ha fått Trygg E-handel certifikat är mig en gåta. Antagligen så har de mutat Trygg E-handel, den stämpeln litar jag aldrig mer på. Jag tänker skicka in klagomål till Trygg E-handel plus en anmälan till ARN. Hjälper inte det så får jag väl polisanmäla Bonprix för bedrägeri.
Citera
2011-08-11, 19:32
Medlem
Kan instämma i att BonPrix är ett blufföretag.
Jag skickade efter en vara och skulle ha fått 100:- i rabatt. När varan kom upptäckte jag att rabatten inte var avdragen. Jag ringde upp kundtjänst och blev då informerad om att 100:- skulle dras av från de 900:- jag var skyldig redan. Jag var inte skyldig någonting, jag hade tidigare handlat för ca 200:- och det hade jag betalt direkt.
När jag frågade vad jag var skyldig för fick jag till svar att jag hade köpt (håll i er) 12 st!!! BH'ar och inte betalt. Jag sa som det var att jag absolut inte köpt några Bh'ar men den jag talade med var otroligt spydig och gav sig inte en millimeter. Jag ringde upp igen dagen efter och fick samma svar även då.
När jag frågade om dom inte tyckte att det var LITE konstigt att jag skulle ha köpt 12 st precis likadana BH'ar reagerade dom på att det verkade ju märkligt. Efter många om och men och nästan 1 timmes pratande i telefon strök dom sedan skulden.

Aldrig mer att jag handlar något därifrån.
Citera
2011-08-12, 11:10
Medlem
Shit.. Tack för infon, tur man checkade här innan man la ordern då!
Citera
2011-08-25, 22:09
Bannlyst
Fuck,,, blev lite fundersam när jag varken fått någon orderbekräftelse eller kundnummer som dom nu begär för att kunna kolla in ordern,,
1 vecka och fortfarande inget svar,,,
OK det var bara 375:-,, men fan nu skall det hämnas på den jävla siten,,,,,,,,,,,
Några ideér?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in