2011-08-10, 21:07
Medlem
Tja, jag ska ka till Malaga om 2 veckor och undrar om ngon har erfarenhet om hur nattlivet, resturanger r dr nere?
kom grna med tips om vad man ska se nr man r dr och vart man inte ska vara.
Tack!
Citera
2011-08-11, 12:41
Medlem
Just nu brjar Malaga Feria den stora festivalen hr och den strsta i Spanien.
Den brjar den 12 aug och pgr till den 21 aug. 1 miljon beskare varje dag och fest dans musik dygnet runt i hela staden. Dr kan du snacka om natt liv :D
Citera
2012-05-06, 23:50
Medlem
Bumpar denna eftersom jag ska till Malaga med ngra polare i sommar. r det ngon som vet ngra skna stllen att g till? Finns det nordiska stllen(klubbar/barer) som p vanliga festorter eller r det mycket lokalt folk verallt? Har hrt att Malaga r vldigt lugnt. Finns det ngot stlle som man verkligen br beska?
Ska vara dr 25 juni-6 juli
Citera
2012-05-07, 01:12
Medlem
Scorseses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jake740
Bumpar denna eftersom jag ska till Malaga med ngra polare i sommar. r det ngon som vet ngra skna stllen att g till? Finns det nordiska stllen(klubbar/barer) som p vanliga festorter eller r det mycket lokalt folk verallt? Har hrt att Malaga r vldigt lugnt. Finns det ngot stlle som man verkligen br beska?
Ska vara dr 25 juni-6 juli
Inte varit i Malaga s mycket men precis utanfr i Fuengirola dr jag varit 2 gnger finns det ett ganska bra utbud av klubbar/barer. Mycket turister och en jvla lng strandremsa med ett hyfsat utbud. Jvla massa svenskar ocks, kanske lite fr mycket

Annars ska Marbella vara en rtt bra fest stad, dyrare dock.
Citera
2012-06-15, 15:26
Medlem
Texasjunkiees avatar
Var i marbella ifjol bara att glida runt lngst hamnen s finns det gott om baren, klubbar, utomhuspubar u name it! Dock har jag aldrig varit inne i malaga's krna! Men ta en natt till marbella s kan jag garantera att du inte blir besviken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in