Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Varför? Varför ifrågasätter du själv eller fösöker hjänrtvätta folk som att ud är någon superIQ snubbe och tro sig veta saker?
Varför det är svråt? Tja tänk själv vi lika ynka jorden, med små människor ska komma säga saker om hela "oändliga" universeum? Va tror du själv? Vi kunde knappt hitta en jävla grottmännsika som usama bin ladin som gömde sig framför näsan på alla trots värsta satelit tekninekn, och vi säga hur hela jävlal världen och livet och universum kom till??? Skojjar du eller? Driver du??
Jag är inte bitter på vetenskapen, jag säger bara vi är hjäntvättade männsikor som blir lurade om hur saker ligger till när vi inte en kan saker och ting. Vi människan använder bara 5% av vår fucking DNA! JunkDna kallas detta, och vi ska fortsätta säga saker som ligger miljader ljusår framför. Alltså MILJARDER LJUSÅR, vet du ens vad det är? SInnesjukt.
Först och främst är rönen att vi använder 5% av våran hjärna, och det stämmer inte, men jag undrar varför du har valt att tro på just det men inget annat?
Och när man bedriver vanlig forskning idag är det inte väsentligt hur långt man åker, det räcker med att identifiera det vi kan se och jämföra det med det vi har här.
vet du vad vi kom fram till? ALLT ÄR GJORT AV SAMMA SAK. Allting, vårat solsystem inklusive vår stjärna härstammar från en eller flera mycket större stjärnor alternativt ett gigantiskt gasmoln.
Hur vet vi det? Jo vi ser det händer runt omkring oss överallt, det verkar som att universum funkar likadant vart man än kommer. Det vore annorlunda om naturlagarna ändrades bara för att man reser bort en bit, men det gör dom inte.
Sitt inte och lek korkad martyr som sitter och väljer själv vad som är sant och inte, du har uppenbarligen aldrig ens tittat på inledningen i en fysikbok men har hjärna nog att idiotförklara allting som har med modern forskning att göra.