Hej!
Jag har försökt att fixa det här själv och googlat till förbannelse. Jag köpte en HP Pavilion G7-1110so nu i veckan och installerade en helt rent Windows 7 då HP hade bloatat upp datorn rätt rejält. Sagt och gjort, alla livsviktiga funktioner fungerar. Jag vill dock stänga av musplattan då pekaren hoppar som fan själv när jag skriver. Det finns en liten knapp på datorn som jag kan göra det med, men för att den ska fungera måste jag installera Synaptic drivarna. Jag har laddat ner 64bit versionen ifrån HP's drivrutin sida då jag kör Windows 7 Home Premium 64bit. Har trippel och fyrkollat att jag har rätt OS och laptop modell vald.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ob-95021-1&cc=se&destPage=softwareCategory&dlc=sv&lc=sv&os= 4063&product=5145140&sw_lang=
Jag påbörjar installationen, som krashar och spottar ur sig att jag måste ladda ner 64bits versionen och installera dpinstall.exe.
Är det någon som kan hjälpa mig fixa det här? Håller på och blir närmast galen på den här skiten