2011-08-10, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sossesuspensoar
Läkare är professionella och har tystnadsplikt. Du ska absolut inte dra dig för att gå till en läkare och fråga om något som detta.

Nej, jag håller med. Inget att skämmas över, de sysslar med sådant hela dagarna.

Jag är ingen expert i ämnet men de killar jag har haft har svårt att kissa efter sex, de står där en stund på muggen innan det kommer något. Så jag tror att spärren för att släppa urin under erektion brukar vara ganska stark, men som sagt, talar inte av egen erfarenhet
Citera
2011-08-11, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebbeharry
Det här låter rätt sjukt också, fråga mig inte hur jag kom på det.
Efter att jag runkat i duschen, så råkade strålen gå på ollonet och då medans kuken var hård kom det lite kiss i små sprut, detta fortsätter att hända om jag gör samma sak med duschstrålen igen.
Tar jag bort strålen så är känslan totalt borta, skulle inte gå att kissa för en miljon.

Så vem vet, om du fortsätter knulla och det blir mycket tryck för ollonet kanske samma sak händer dig typ.
Fast vettefan om det känns som jag kommer...känns nog mer som att jag blir lite kissnödig för en sekund.

Detta påminner mig om en gång när jag vara yngre, så gnuggade jag ovansidan på ollonet tills jag "kom", jag fick någon typ av orgasm, men jag ejakulerade kiss i små strålar ist för sperma. Är väl något fysioligiskt error som sker utan någon direkt funktion..

Och nej, det är inget fel på mig.
Senast redigerad av wiscera 2011-08-11 kl. 00:40.
Citera
2011-08-11, 03:07
Medlem
ZlatanManias avatar
Hmm? Hade för mej att det var omöjligt att få ut urin samtidigt som man får orgasm, att typ nånting blockerar vägarna vid urinblåsan eller nåt sånt. Men iaf det är nog bäst att gå till doktorn för det där låter jävligt drygt
Citera
2011-08-11, 09:39
Medlem
ArtFevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Tack för svaren.(iallafall vissa)

Angående ifall det hjälper om jag pissar innan så är svaret nej, så länge det finns 1cl kvar så går det att krama ut det, självklart blir det inte lika mkt men likt förbannat kommer det ju så mkt som är möjligt.

Angående uppsöka läkare, vart fan går man då? känns ju alldeles för pinsamt att gå till vårdcentralen och förklara problemet...

Exakt just därför som du ska skaffa en kateter. Med en sådan får du ut allt
Citera
2011-08-20, 11:02
Medlem
[bort]
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto