2011-08-10, 12:32
Medlem
Det är väl inget konstigt, eller? Brukar alltid köra en andra gång direkt efteråt och komma på några sekunder. Trodde det var något man valde själv?
Citera
2011-08-10, 14:05
Medlem
ArtFevers avatar
Skaffa en kateter.
Citera
2011-08-10, 14:11
Bannlyst
prostata cancer ?
Citera
2011-08-10, 15:21
Medlem
Estresss avatar
Det har hänt mig en gång att jag kommit, och sedan varit kapabel till att fortsätta, och sedan har det kommit kiss. Som tur var stod vi i duschen och hon runkade av mig.

Har ingen aning om vad det är, men jag tycker ändå att du, TS, borde uppsöka en läkare, kan ju vara något allvarligt.
Citera
2011-08-10, 17:19
Medlem
...as...s avatar
Jag skulle uppsöka läkare genast.

Det låter som att du har fått cancer i ollonet!
Citera
2011-08-10, 18:47
Bannlyst
Din pillesnopp är trasig, säkert någon slang eller koppling som har gått sönder, gå till pillesnoppdoktorn ASAP innan hela maskineriet skär ihop.
Citera
2011-08-10, 20:15
Medlem
thunderstuckeds avatar
Jag trodde alla kunde det?

Gjorde det mest när jag var yngre och drog task.
Nu "håller" man sig från att pissa ner allt när man har sex, men mkt användbart att ha ståfräs en låååång stund efter (håller sig så länge jag håller på) :-D
Citera
2011-08-10, 20:59
Medlem
Tack för svaren.(iallafall vissa)

Angående ifall det hjälper om jag pissar innan så är svaret nej, så länge det finns 1cl kvar så går det att krama ut det, självklart blir det inte lika mkt men likt förbannat kommer det ju så mkt som är möjligt.

Angående uppsöka läkare, vart fan går man då? känns ju alldeles för pinsamt att gå till vårdcentralen och förklara problemet...
Citera
2011-08-10, 22:15
Bannlyst
Även jag har lyckats göra detta någon gång, det är nog inget problem du borde bli en porrstjärna istället.

Male squirting hahaha
Citera
2011-08-10, 23:19
Medlem
PicCoLini30s avatar
Gå förbi en läkare de är bästa!! =)
Citera
2011-08-10, 23:37
Medlem
Mr-Emiros avatar
Konstigt nog så har jag varit med om nåt liknande tidigare.
Inte jag, men en kompis frågade mig när jag gick på mellanstadiet om jag blev (jag citerar) "plötsligt kissenödig direkt efter en runk". Han mår fint idag så jag tror inte att det är nåt allvarligt det du har. Men känner du dig osäker så uppsök läkare. Det verkar ju ändå vara ett problem du känner (vilket jag mycket väl förstår).
Och nej, jag tänker inte fråga min kompis om hur han gick till väga =P
Citera
2011-08-10, 23:38
Avstängd
sossesuspensoars avatar
Läkare är professionella och har tystnadsplikt. Du ska absolut inte dra dig för att gå till en läkare och fråga om något som detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in