2011-08-10, 07:19
Medlem
Hej, Jag funderat om jag borde gå till doktorn angående det här under en längre tid men jag tycker det är för pinsamt.

Osäker på ifall jag borde skriva detta i ngn sex tråd lr om jag skulle skriva det här men detta känns mer on topic.

När jag onanerar eller haft sex, efter jag kommit så är jag fortf hård, Om jag forsätter att onanera i ca 10 sekunder till så får jag som en 2:a orgasm, dock en stor skillnad. 2:a ggn kommer det piss istället för sperma. (Det är inte som att jag pissar utan det kommer i skott och jag kan i princip forsätta tills allt som går att få ut är ute), dessutom är det skönt som när man kommer första ggn.

Har aldrig hört talas om någon annan som har detta, det är egentligen inget jätte problem eftersom att det bara är att sluta efter jag kommit den första ggn men det är samtidigt irreterande för man måste säga åt tjejen att sluta så inte får några obehagliga överraskningar.

Om någon har hört ngt liknande eller har rådgivning vad jag bör göra då jag är rädd för att ngt är allvarligt fel därnere så vore jag väldigt tacksam ifall ni svarade.
Citera
2011-08-10, 07:23
Medlem
Ostkroks avatar
Är du 100 på att det är just urin då?

Och fan vilket lyxproblem för den delen, kunna komma igen efter 10 sekunder... vilka maraton man skulle kunna haft...
Citera
2011-08-10, 07:28
Medlem
ja, jag är säker på att det är urin, kan fan tömma hela urinblåsan ifall jag vill(vi pratar inte små mängder)

Skulle inte direkt kalla det ett lyx problem, hade varit det om det varit sperma ja men nu är det inte så.

Nästan så man önskar att man hade någon kiss fetish, då kanske man hade fått ut ngt av det.
Citera
2011-08-10, 07:31
Medlem
Ostkroks avatar
Men fan, om du lider av det så tycker jag absolut att du ska gå och kolla upp det hos någon läkare.
Citera
2011-08-10, 08:47
Medlem
Det låter som att det kan vara något strul med din prostata.

Prostatans uppgift i stort är ju att blanda upp sperman i mer sekret för att sedan skjuta iväg. Men den stänger även av så att det inte kommer urin just i ögonblicket när man kommer. I för sig så händer ju detta efter du har kommit.

Men jag skulle gissa på något ihop med prostatan, om det nu skulle vara något.
Citera
2011-08-10, 08:48
Medlem
Ostkroks avatar
Hmm kom och tänka på en grej...
Vad händer ifall du går på toa och pissar ut allt du har och sedan kort därefter onanerar/har sex till andra orgasmen?
Citera
2011-08-10, 09:21
Medlem
J.k.ds avatar
Detta händer mig också... Inte alltid, men dom gånger jag inte blir slak direkt. Jag orkar inte bry mig, det är ju skönt
Citera
2011-08-10, 09:24
Medlem
Kozooos avatar
Har hänt mig någon enstaka gång, förutsatt att jag är pissnödig till att börja med. Skulle bli förvånad om det inte är fler som kan ha lyckats med den bedriften. Inte för att det känns naturligt dock.

Men jag undrar samma sak som Ostkrok, om du pissat nyligen eller inte är pissnödig alls funkar det ändå?. Det låter konstigare.

Väldigt längesen det hände mig dock
Citera
2011-08-10, 10:45
Medlem
sebbeharrys avatar
Det här låter rätt sjukt också, fråga mig inte hur jag kom på det.
Efter att jag runkat i duschen, så råkade strålen gå på ollonet och då medans kuken var hård kom det lite kiss i små sprut, detta fortsätter att hända om jag gör samma sak med duschstrålen igen.
Tar jag bort strålen så är känslan totalt borta, skulle inte gå att kissa för en miljon.

Så vem vet, om du fortsätter knulla och det blir mycket tryck för ollonet kanske samma sak händer dig typ.
Fast vettefan om det känns som jag kommer...känns nog mer som att jag blir lite kissnödig för en sekund.
Citera
2011-08-10, 11:07
Medlem
Darksouls avatar
Ett liknande scenario brukade hända mig när jag var 13-15 år. Efter att jag sprutat kunde jag, direkt, fortsätta runka tills jag fick en andra utlösning, (som var något mer flytande)..
Efter den andra utlösningen blev jag sjukt pissnödig och var tvungen att tömma min blåsa på toaletten.
Jag fick bort denna vana genom att sluta dra i snabeln efter min första utlösning, sedan försvann det automatiskt.
Citera
2011-08-10, 11:50
Medlem
skurmopps avatar
Jobbigt läge. Jag tycker helt klart att du ska kontakta en läkare. Annars kan du skriva i något läkar forum så är du anonym.
Citera
2011-08-10, 12:25
Medlem
BigIvars avatar
Se det inte som ett problem, se det som en talang !

Antingen så ser du till att pinkaa ordentligt innan du knullar eller så ser du dig om efter en småkinky brud som gillar att du ejakulerar piss.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in