2011-08-11, 15:41
Medlem
Khezarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoji
Härligt!

Själv väntar man på att huset ska bli tomt här så man kan trycka på lite fet dubstep i högtalarna och ta en fet bong!

En fet låt förresten! Icke dubstep dock.
http://www.youtube.com/watch?v=Q1Khr45wT4o

Tack! Jag har precis fått tag på lite röka efter en lång tids torka. Läste den här tråden medan jag meckade och vad hittar man? Jo en bra jävla låt! Även om jag inte gillar rap så ägde den, så skön.

Hur som helst, tillbaka till topic.
Hur gick det TS? Jag har bara ätit en gång tidigare och det var jävligt tufft. Tyvärr var jag väldigt grön vid det tillfället, typ 8 år sedan eller någonting sådant. Tänkte försöka mig på ett bak snart.
Hur smakade téet?
Citera
2011-08-12, 17:12
Medlem
Jag hade rökt det istället Med tanke på att det tar mer än 2 timmar för att känna effekt om man tar cannabis oralt.
Citera
2011-08-12, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedFrank
Jag hade rökt det istället Med tanke på att det tar mer än 2 timmar för att känna effekt om man tar cannabis oralt.

Säger vem? Du?
Citera
2011-08-12, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmondStorm
Jag tror inte på myten om att få effekt ur oralt intag! Både jag och tjejen har testat hemmagjorda kakor i australien samt olika brownies/kakor i flera olika coffee shops i Holland utan något som hellst resultat! Då testade vi även 2 rejäla tårtbitar VAR utan effekt.. Ja, vi är båda vana rökare och vi "väntade" på kakornas effekt i 1h+.
Ok om det bara hade varit jag, men nu var vi två..

Ngn annan som haft samma "problem"? Hade gärna bakat kakor för hela slanten, men jag kunde lika gärna gett bort mitt gräs till Pelle på torget å köpt ICAs shake and bake.. Trist.

Du gjorde fel/tog för lite. Kakorna i amsterdam är extremt dåliga.
Citera
2011-08-13, 19:42
Medlem
tions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orax
text

Är du verkligen rätt person att kasta sten i glashus?

Haha :P Satt och lusläste tråden i brist på annat att göra och fick mig ett gott skratt!

Är någon människa "rätt" människa att kasta sten i glashus?

Förlåt för ot och tack för skrattet.
Citera
2011-08-22, 09:00
Medlem
AlmondStorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentium8
Du gjorde fel/tog för lite. Kakorna i amsterdam är extremt dåliga.

Ja det förklara ju en del. Rutten stil av dom, då samtliga rådde oss "ät bara halva först å sen kanske resten efter en timme om det inte hände ngt". Efter ett par olika försök sänkte vi 2 var i rad å kände fortfarande Nada..
Citera
2011-08-23, 21:56
Medlem
Wikipedia..
Citera
2011-08-23, 22:25
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoji
Härligt!

Själv väntar man på att huset ska bli tomt här så man kan trycka på lite fet dubstep i högtalarna och ta en fet bong!

En fet låt förresten! Icke dubstep dock.
http://www.youtube.com/watch?v=Q1Khr45wT4o

Fet låt !

onT: testade att mecka ner lite i smör, & micra.. sen i med oboy & mjölk.. hände inget märkvärdigt dock.. dåliga grejor eller för lite..

men det finns nog många fördelar med att käka/dricka cb..
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in