Det lät väldigt konstigt! Jag vet inte vad det kan bero på, men gissar på att det inte är något allvarligt.
Ring sjukvårdsupplysningen eller vad det kallas, och kolla med dom
Snor på hornhinnan? Nej, förlåt, men kunde inte låta bli. Skämt åsido: Om du kollar dig i spegeln, ser ögat annorlunda ut på något sätt?
Har redan kollat efter snor i ögat men ser helt normalt ut. De är liksom som att en del av synfältet bara fallit bort. De synfält som är kvar e något suddigt och känner mig aningens yr.
Citat:
Ursprungligen postat av kreshnik89
Det lät väldigt konstigt! Jag vet inte vad det kan bero på, men gissar på att det inte är något allvarligt.
Ring sjukvårdsupplysningen eller vad det kallas, och kolla med dom
Bra idé! Ringer om det inte försvinner inom en halvtimme...
Var lite telefonkö, sen hade de rätt många frågor till mig. Hur som helst så berättade jag lite snabbt vad som hade hänt. Hennes respons blev lite oväntad måste jag säga... -"bbw-mamman, jag ser att du är folkbokförd i *hemstad* men just nu befinner dej i Kalmar. Exakt var i Kalmar befinner du dej?" Fick ange adress jag befann mig på och om jag hade någon i närheten som kunde köra ner mig till akuten. Lät som att de tänkte skicka en ambulans annars så sa att min bror kunde köra mig. Vet inte exakt vad det är de e oroliga för, men glömde säga innan att jag har varit illamående också. hoppas det bara är att de bara vill ta det säkra före det osäkra och att det inte är något farlig. Men nu måste jag åka in och kolla upp det... hon jag pratade med skulle faxa till akuten att jag var på väg in så bör kanske åka nu!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!