Wildfire är en budgetlur - med andra ord så är allt förutom operativsystemet bättre på en iPhone.
Vad kostar en iPhone 3GS nu för tiden? Kan tänka mig att den kostar betydligt mer än vad en Wildfire gör, och då kan du satsa på en bättre Android-telefon, annars.
Beställde en 3GS med 3pot 199kr/månad i 24 månader med fri startavgift och gratis surf. Får även använda 199kr att ringa för. Finns det något bättre erbjudande? Självklart skulle man vilja ha 4an, men så mycket pengar vill jag inte lägga på en lur.
Beställde en 3GS med 3pot 199kr/månad i 24 månader med fri startavgift och gratis surf. Får även använda 199kr att ringa för. Finns det något bättre erbjudande? Självklart skulle man vilja ha 4an, men så mycket pengar vill jag inte lägga på en lur.
Ja, man kan köpa en 3GS på 3Tre med abonnemanget Mobilsurf Bas (?) för 99:-/mån inkl. 3GS:en...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!