2009-02-06, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztek
Tackar, men e han inte väl dyr?

Beror väl på vad man jämför med , hur mkt man köper och framförallt hur man räknar. Enligt den prislista jag har så är han ju billigare än än både SE,(Nu var det ett par månader sedan jag handlade av SE , men tror inte dom har gjort någån större sänkning, rätta mig någon om jag har fel). NP o MI (samma pris som Mi om man köper någon enskild karta (man det går ju inte att göra då mi höjt minsta ordervärde till 700 tror jag)

NP är ju apdyra, vet inte vad euron står i men 16euro borde väl bli mellan 170 o 180 spänn för 10st 100mg (ökentramadol) om man prompt vill handla av de stora nätshopparna så skulle jag valt Mi (alt SE om man har adressen) NP går ju bort direkt.
Senast redigerad av skatan77 2009-02-06 kl. 11:05.
Citera
2009-02-06, 12:07
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatan77
Beror väl på vad man jämför med , hur mkt man köper och framförallt hur man räknar. Enligt den prislista jag har så är han ju billigare än än både SE,(Nu var det ett par månader sedan jag handlade av SE , men tror inte dom har gjort någån större sänkning, rätta mig någon om jag har fel). NP o MI (samma pris som Mi om man köper någon enskild karta (man det går ju inte att göra då mi höjt minsta ordervärde till 700 tror jag)

NP är ju apdyra, vet inte vad euron står i men 16euro borde väl bli mellan 170 o 180 spänn för 10st 100mg (ökentramadol) om man prompt vill handla av de stora nätshopparna så skulle jag valt Mi (alt SE om man har adressen) NP går ju bort direkt.

Och då kan jag ju tillägga att MI går fetbort också. Fick min leverans därifrån igår. Och kan inte säga annat än "vilka jävla sockerpiller". Har inte tagit tram på över 1 år. Och tröck igår i mig 500mg utan att känna ens i närheten av vad jag gjorde gångerna innan på endast 250mg. Så nej, MedInc är också skit.

Och, ja, jag krossade tabbarna då det var depå-tabbar.
Citera
2009-02-06, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Och då kan jag ju tillägga att MI går fetbort också. Fick min leverans därifrån igår. Och kan inte säga annat än "vilka jävla sockerpiller". Har inte tagit tram på över 1 år. Och tröck igår i mig 500mg utan att känna ens i närheten av vad jag gjorde gångerna innan på endast 250mg. Så nej, MedInc är också skit.

Och, ja, jag krossade tabbarna då det var depå-tabbar.

Ok. Fattar inte varför MI o NP inte satsar på bättre tram, kan en liten nätkran fixa bättre tram än de stora säljarna (och dessutom lite billigare) så är det någe fel. Dom borde ju kunna köpa in betydligt större mängder o få ner inköpspriset mer än nätkranen. Men det är klart, så länge folk köper "tramadolen" så säljer dom den ......
Citera
2009-02-06, 15:25
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ok. Fattar inte varför MI o NP inte satsar på bättre tram, kan en liten nätkran fixa bättre tram än de stora säljarna (och dessutom lite billigare) så är det någe fel. Dom borde ju kunna köpa in betydligt större mängder o få ner inköpspriset mer än nätkranen. Men det är klart, så länge folk köper "tramadolen" så säljer dom den ......

Exakt. Men alla i den här branschen är ju så jävla fula så..
Citera
2009-02-06, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztek
Tackar, men e han inte väl dyr?

Tittade på "min" prislista (du kanske har fått en annan) och om man jämför med MI som har minsta 700 då måste man altså köpa 5kartor (5*150)=750.
"Kranen" tar 145kr/kartan om man köper 5st (+att det är BRA märke på tramen,Adolonta som är vanliga på apoteken i spannien). Så det blir ju lite billigare.
Men när det skiljer så lite i pris (köper man mykt växer iofs pris skilnaden) så tycker jag man ska titta på vad det är för märke/tillverkningsland på tramadolen. Spelar ju ingen roll om man köper kartorna för 100kr st om det mestadels är skit (har inte prövat mi själv, men det man läst låter ju inte så lovande)
Senast redigerad av skatan77 2009-02-06 kl. 16:29.
Citera
2009-02-06, 17:10
Medlem
300mg tram o en xanor(2mkgf) åk man mår såm en princ
Citera
2009-02-06, 17:21
Medlem
fells avatar
twofish***

är grön
Citera
2009-02-06, 17:22
Bannlyst
Citat:
300mg tram o en xanor(2mkgf) åk man mår såm en princ

...och stavar som en 77-årig skata.

(Förlåt, jag skojar bara. Kunde inte motstå.)
Citera
2009-02-06, 17:34
Medlem
twofish*** är ultra-grön
Citera
2009-02-06, 17:36
Medlem
accidentallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoker
twofish*** är ultra-grön

och bevisligen köpte du tram..
var trammet ngt att ha då?
Citera
2009-02-06, 18:25
Medlem
whiplashers avatar
Jag har 500 mg tramadol stada och hade tänkt att bomba ca 250 mg. problemet är att jag har reumatism och gikt och går dagligen på två mediciner.
Dessa två är Brufen retard 800 mg och zyloric 300 mg. Kan någon av dessa vara farliga att kombinera med tram? tack på förhand.
Citera
2009-02-06, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bella_Donna
...och stavar som en 77-årig skata.

(Förlåt, jag skojar bara. Kunde inte motstå.)

NU har det intensivaste lagt sig. Testade just efter inlägget, att tillsammas med en 6:a Famose Groose (wisky) i nunnen smälta ner en blåvalle 10:a lekte lite med tungan tills den smällt helt (sved lite i munnen efter någon minut) sedan svalde jag hela härligheten slockande nästan direkt. Men nu känner man sig på benen direkt

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in