2009-01-15, 09:03
Medlem
ImmanuelFjants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pigman
Det stämmer alldeles säkert men det funkar iallafall med de jag använder. Jag köper alltid från MI och NP.

Hur gör du isf för att dela på dessa hårda tabletter utan skåra? Att "såga" isär dem måste ju innebära att man blir av med en del bitar i mitten?

Citat:
dubbelpost, sorry. Radera mod

Jag tror inte mod skulle uppskatta att bli raderade (onödigt, jag vet... men jag har svårt att undvika språkhumor ibland)
Citera
2009-01-15, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImmanuelFjant
Hur gör du isf för att dela på dessa hårda tabletter utan skåra? Att "såga" isär dem måste ju innebära att man blir av med en del bitar i mitten?

Jag tror inte mod skulle uppskatta att bli raderade (onödigt, jag vet... men jag har svårt att undvika språkhumor ibland)

Jag har en pillerdelare från apoteket. Köpte den för att dela finasteridtabletter som är till för att förebygga genetiskt håravfall. Fast en vass kniv funkar med.

Radera mod... haha, den bjuder jag på
Citera
2009-01-15, 18:44
Medlem
jugulators avatar
Jag har en fråga: (vet nästan säkert att det redan finns med i den här tråden men sökfunktionen verkar inte funka och det är lite väl många sidor att krångla igenom)

Jag har fått tramadol utskrivet pga diskbråck och jag undrar hur det går att röka gräs/hasch under tiden man tar medicinen?
Finns det några risker? Negativa/positiva påverkningar?
Citera
2009-01-15, 19:25
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugulator
Jag har en fråga: (vet nästan säkert att det redan finns med i den här tråden men sökfunktionen verkar inte funka och det är lite väl många sidor att krångla igenom)

Jag har fått tramadol utskrivet pga diskbråck och jag undrar hur det går att röka gräs/hasch under tiden man tar medicinen?

Det går bra. Det positiva eller negativa är att många tycker det boostar ruset på tramadol.
Citera
2009-01-15, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugulator

Typ den bästa combon som finns!
Citera
2009-01-15, 19:35
Medlem
jugulators avatar
Låter bra! Skall bli spännande att testa

Tack så mycket :-)
Citera
2009-01-15, 19:44
Medlem
juggepugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gahebo
Orkar inte läsa igenom alla 900+ sidor, så om någon känner för att pm:a mig med nåt bra place att köpa tram på nätet så skulle jag vara tacksam. Vill dock inte ha i pulverform osv.

goldpharma
Citera
2009-01-15, 19:51
Medlem
juggepugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlatanärkung
Hej! Finns det någon annan sida än g***pha*** som funkar lika bra / är lika pålitliga? Jag har beställt lite mycket därifrån och kan därför inte göra det längre

Det är väl fortfarande lagligt att beställa tramadol i tablettform?

Tack så mycket!

Har du beställt max antalet 120 x 200mg behöver du väll bara vänta i 2 månader! fast det är ju inte kul.....
Citera
2009-01-15, 22:13
Medlem
perezhiltohs avatar
tramadol för hundar

min vän säger sig ha tramadol hemma som han köpte receptbelagt på apoteket till sin hund efter en operation.. han säger att detta är samma tramadol som vi människor käkar..

stämmer detta?
Citera
2009-01-15, 22:20
Medlem
Bagus avatar
Är det tramadol så är det tramadol. Kan vara skillnader i bindmedel och liknande, men den aktiva substansen är den samma.
Citera
2009-01-15, 22:33
Medlem
langaocbs avatar
Dom slår skitbra, det enda jobbiga är att man konstant försöker klia sig bakom öronen med benen.
Citera
2009-01-15, 22:42
Medlem
The Heirophants avatar
Citat:
Jag har en pillerdelare från apoteket. Köpte den för att dela finasteridtabletter som är till för att förebygga genetiskt håravfall. Fast en vass kniv funkar med.

Radera mod... haha, den bjuder jag på

Finns även en tablettkrossare hos Apoteket. Endast 75:-
Den använder jag alltid, funkar perfekt!

http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=5041&ProductSKU=109147&prodinfotype =&showBuy=true&action=showProdInfo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in