2025-05-08, 09:08
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tym
Nu snurrar Tamol-X på gatorna igen verkar det som. Blev lite snopen när jag fick dessa istället för Santeria. Jag har för övrigt aldrig fått några "dåliga" santeria, vissa kanske har varit mer potenta än andra bara. Inte för att jag rekommenderar dom men vi minns ju senast Tamol översvämmade gatorna och de var de mest fake Tram som funnits på gatorna i närtid, förra året var det.

Men en markant skillnad jag upptäckte är att förra året så hette de Tamoll-X med två l istället för ett. Det fick många att reagera. De jag fick nu heter endast Tamol-X. Det är svarta trianglar på med en jordglob med en ring runtom. På högersidan står det Royal samt USA med en triangel ovanför med 5 stjärnornor i en båge.

Jag testade dom för 40 min sedan och känner redan av dom. Vi får se vart detta leder, kanske blir det som senast att ruset plötsligt bara dör av. Eller jag.

Återkommer

Jag väntar spänt. Jag har Tamol-X hemma som jag inte har vågat prova än.
Citera
2025-05-08, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beefcake-Charlie

Ska testa senare idag igen men upplevde att dom åtminstone var mycket bättre än de där Tamoll-X som dök upp förra året. Men jag är inte helt 100 på dom än. Ska testa en gång till för att avgöra. Men dom kändes rätt starka och tyckte de höll längre faktiskt. Återkommer ikväll igen med min slutgiltiga dom
Citera
2025-05-09, 15:34
Medlem
Nu när Tamolx sprider sig är det okej jämför med santeria?
Citera
2025-05-10, 21:19
Medlem
Fått tag i Sandoz 200mg ligger nu på 1000mg tycker inte dem ger någon märkvärdig effekt? Någon som varit med om liknande, vad är det frågan om?
Verkar som 90% idag på gatan är antingen kopior eller fejk skit!
Citera
2025-05-11, 03:59
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolexsthlm
Fått tag i Sandoz 200mg ligger nu på 1000mg tycker inte dem ger någon märkvärdig effekt? Någon som varit med om liknande, vad är det frågan om?
Vilka tram hade du använt innan?
Ju, jag tycker också att Sandoz är så där.
T3 Stada är så mycket bättre.
Citera
2025-05-11, 07:57
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beefcake-Charlie

Citat:
Ursprungligen postat av Rolexsthlm

Klart man varit med om liknande men då handlar det mest om tolerans för min del. Kanske toleransen du har fått upp? Aldrig stött på falska Sandoz ännu iallafall. Dom värsta är ju definitivt Santeria dom skulle jag aldrig röra igen oavsett.
Citera
2025-05-11, 08:01
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Vilka tram hade du använt innan?
Ju, jag tycker också att Sandoz är så där.
T3 Stada är så mycket bättre.

T3 Stada 200mg är mina absoluta favoriter dom har aldrig gjort mig besviken, och har alltid sagt dom slår alla tramadol med hästlängder, både i rus eufori & tid. Hade jag haft en kran med dom så hade jag köpt 10 kartor av dom rakt av direkt.
Citera
2025-05-11, 10:23
Medlem
Prussiluskanss avatar
Så, nu åkte jag på den smutsiga Santerian, tog två st igår och fy fan. Vinglig, glömde borta hela tiden vad jag gjorde och skriva ett sms tog en halvtimme. . Läste här i tråden om ett specifikt batchnummer och jag kollade precis kartan jag har hemma - yes stämde med vad andra skrivit i tråden

Så folk i Malmö, var uppmärksamma! Skrev till kranen och frågade om byte mot t3 eller sandoz.

Ironi att jag fick betala 50kr extra per karta för Santeria är så populär 😆
Citera
2025-05-11, 12:49
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskans
Så, nu åkte jag på den smutsiga Santerian, tog två st igår och fy fan. Vinglig, glömde borta hela tiden vad jag gjorde och skriva ett sms tog en halvtimme. . Läste här i tråden om ett specifikt batchnummer och jag kollade precis kartan jag har hemma - yes stämde med vad andra skrivit i tråden

Så folk i Malmö, var uppmärksamma! Skrev till kranen och frågade om byte mot t3 eller sandoz.

Ironi att jag fick betala 50kr extra per karta för Santeria är så populär 😆

Santeria är lite som rysk roulette, man vet aldrig vad varje individuell karta är spetsad med för skit. Sist jag beställde hem och fick Santeria så trodde jag allvarligt jag skulle dö 15/20 minuter efter jag tog 200mg, hjärtat bara skenade iväg fick overklighetskänslor ångest och mådde fruktansvärt yr och svettig!

Vet inte fan vad det var i dom men det kändes allvarligt som jag blev akut förgiftad av någonting. Så håll dig borta från den Santeria skiten alltså det är inte värt sätta livet som insatts för ett rus.
Citera
2025-05-11, 14:23
Medlem
Prussiluskanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Santeria är lite som rysk roulette, man vet aldrig vad varje individuell karta är spetsad med för skit. Sist jag beställde hem och fick Santeria så trodde jag allvarligt jag skulle dö 15/20 minuter efter jag tog 200mg, hjärtat bara skenade iväg fick overklighetskänslor ångest och mådde fruktansvärt yr och svettig!

Vet inte fan vad det var i dom men det kändes allvarligt som jag blev akut förgiftad av någonting. Så håll dig borta från den Santeria skiten alltså det är inte värt sätta livet som insatts för ett rus.

Håller med fullständigt, hädanefter ska jag vara mer försiktig och testa en mindre dos från ny karta. Lär väl hända samma med andra märken efter ett tag. Grön/vita Sandoz hat alltid varit svaga för mig, känns meh att betala för dem men slipper iallafall AT
Citera
2025-05-12, 11:23
Medlem
Vad finns det för tram som är legit nuförtiden, verkar vara brist överhuvudtaget i mitt område. Hur är 50mg alkaloid eller vad dom heter?

Mvh
Citera
2025-05-12, 13:15
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverchef
Vad finns det för tram som är legit nuförtiden, verkar vara brist överhuvudtaget i mitt område. Hur är 50mg alkaloid eller vad dom heter?

Mvh

Dom gul gröna 50mg kapslarna kan jag personligen säga är säkra, fick köpt ett parti av dom senast i mars och dom slog på fint precis som jag minns dom. Sen har dom ju funnits runts sedan länge innan Santeria tog över. Vet runt 2012-2013 så florerade dom här jag bode överallt och åt dom som godis, dom är thailändska om jag minns rätt. Det är ju inte dom bästa tramadolen i kvalitet precis men dom gör jobbet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in