2024-01-05, 08:08
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyqo
Ja dom smular som en brustablett på tungan och smakar annorlunda. Jag brukar ta 2-300mg på morgonen för att få energi inför jobbet men har testat 500mg med dom här och får ingen ”energi” känsla alls känns snarare som 50mg

Santeria är hit eller miss.

Har inget positivt att säga om dom förutom att en person jag pratar med dagligen har ätit 4 kartor på 14 dagar och gillar dom.

Santeria är den ända Tramadol en jag krampat på.
Citera
2024-01-05, 08:12
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Anonym_
Brutal ångest, jag tänkte ta tramadol igen. Rotade runt bland kartorna för att hitta utan depoteffekt, men längst ner hittade jag en halv karta benzo, och bara ett lugn infann sig. Va det e tecken? Jag tolkar det som det och hoppas slippa röra skiten igen.

De värsta fysiska symptom är borta, men ångesten tar kål på mig, gråtit från och till hela dagen .

Hur går det för dig?
Citera
2024-01-05, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Hur går det för dig?

Jag har fortfarande inte rört tramadolen, 11e dagen utan, fortfarande mycket ångest , nu har jag inte haft någon benzo de senaste 3 dygnen lr så heller. Hoppas verkligen jag ser en förbättring snart.
Citera
2024-01-05, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Anonym_
Jag har fortfarande inte rört tramadolen, 11e dagen utan, fortfarande mycket ångest , nu har jag inte haft någon benzo de senaste 3 dygnen lr så heller. Hoppas verkligen jag ser en förbättring snart.

Long way from home, min vän… Men det blir lättare och lättare för var dag som går om ca 10 dagar kommer du börja känna så.
Citera
2024-01-08, 15:30
Medlem
Xanyos avatar
Någon som vet om Tamol - X 225mg ljusgröna är något att ha?
Citera
2024-01-09, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Någon som vet om Tamol - X 225mg ljusgröna är något att ha?
Aldrig sett dessa, röda är dem. Vilken stad bor du i?
Citera
2024-01-11, 20:03
Medlem
Köpte en karta Tramal Stada 200mg. De är runda, röda, med stämpel T3 på ena sidan och en figur på andra sidan.

Jag köpte dem för att lyckas sluta med ett långvarigt bruk av oxy, men effekten av dessa tram är märklig och påminner mig lite om RC.

Någon som haft liknande känsla av dessa eller vet hur man kan ta reda på äktheten? Jag har använt tramadol för kanske 10 år senast, och vet att effekten skiljer sig åt från oxy rejält. Men kan beskriva känslan dessa tram gett mig:

* Mind high och inte body high
* Medan oxy ger mig en varm och pirrig känsla i magen så ger dessa tram denna känsla endast i tåspetsarna/fingertopparna
* Rejält känselbortfall och donning, som att inte känna av extrem temperatur alls
* Pigg men emellanåt narkoleptisk
* Brutala tics framförallt i benen
* När jag rör mig och sen blundar så känns det som att kroppen fortsätter förflyttas i samma riktning
* Några dagar in på kartan så är jag inte sugen på att ta mer, har en slags melankoli som inte ens dessa tram tar bort
Citera
2024-01-12, 09:40
Bannlyst
Fattar inte hur ni kan känna av typ 400mg, jag kan ta 1000mg och det känns kanske som en monster om jag har tur.
Citera
2024-01-12, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trve.kvlt
Köpte en karta Tramal Stada 200mg. De är runda, röda, med stämpel T3 på ena sidan och en figur på andra sidan.

Jag köpte dem för att lyckas sluta med ett långvarigt bruk av oxy, men effekten av dessa tram är märklig och påminner mig lite om RC.

Någon som haft liknande känsla av dessa eller vet hur man kan ta reda på äktheten? Jag har använt tramadol för kanske 10 år senast, och vet att effekten skiljer sig åt från oxy rejält. Men kan beskriva känslan dessa tram gett mig:

* Medan oxy ger mig en varm och pirrig känsla i magen så ger dessa tram denna känsla endast i tåspetsarna/fingertopparna
* Rejält känselbortfall och donning, som att inte känna av extrem temperatur alls
* När jag rör mig och sen blundar så känns det som att kroppen fortsätter förflyttas i samma riktning
* Några dagar in på kartan så är jag inte sugen på att ta mer, har en slags melankoli som inte ens dessa tram tar bort
Dessa är mina favoriter. Kan känna igen pigg men emellanåt narkoleptisk i övrigt har jag inga synpunkter. Tram är inte vad det en gång var tyvärr..
Citera
2024-01-12, 19:56
Medlem
Ett helt paket m 100 kapslar som gick ut 2016 är det bara att slänga??
Jag använder det iofs inte men kanske kan va bra att ha. Nån som vet om de är värdelösa nu?
Citera
2024-01-13, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Ett helt paket m 100 kapslar som gick ut 2016 är det bara att slänga??
Jag använder det iofs inte men kanske kan va bra att ha. Nån som vet om de är värdelösa nu?

Har bara ett anekdotisk svar. För en herrans massa år sedan tog jag just tram som passerat utgångsdatum med 3 eller 4 år.
Fungerade hur bra som helst ( hade dock väldigt låg tolerans då).
Citera
2024-01-13, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trve.kvlt

Låter inte som ett typiskt tram rus. Vilken dos tog du? Finns ju Ez-stickor men osäker på om de också reagerar på RC varianter.
De stickor jag testat har varit urintest så då måste man ju självklart ha preparatet i blodet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in