2020-06-22, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maadsteeze
Du kan bli hård i magen! Dagen efter blir du inte dålig som på typ en tjackavtändning men jag kan bli lite sliten och stirrig p.g.a. dålig sömn.

Nej, blanda ej. Kan bli serotonergt syndrom om du har otur!

Tugga om det är depot och du vill ha full effekt direkt. Kapslar kan du ba ta som det är, det blir ingen skillnad alls

Kapslar kan också vara depå. De innehåller då små hårda kulor som löses upp långsamt efterhand i tarmen.
Citera
2020-06-23, 22:57
Medlem
maadsteezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minna89
Kapslar kan också vara depå. De innehåller då små hårda kulor som löses upp långsamt efterhand i tarmen.

Jo, jag vet att det finns såna också! Men nu var det ju stada han hade köpt, och de plus typ 99% av alla andra tramadolkapslar som finns på svarta marknaden är ju inte depot. 😊
Citera
2020-06-24, 13:11
Medlem
Tog 50mg märke actavis nyss. Första erfarenheten på opi öht. Får se vad som händer.
Citera
2020-06-24, 13:49
Medlem
Har gått 45 minuter nu sedan jag svalde den och jag känner mig bara lite tungare i kroppen. Blir det hetare än såhär om jag väntar lite? Gäsp.

Jag blir mest sugen på att ta lite tjack nu istället faktiskt. Går det bra om någon timme eller nu på en g?
Citera
2020-06-24, 15:30
Medlem
Sammy.neverminds avatar
Citat:
Jo, jag vet att det finns såna också! Men nu var det ju stada han hade köpt, och de plus typ 99% av alla andra tramadolkapslar som finns på svarta marknaden är ju inte depot. 😊

Hm, blir lite fundersam, fick dem nu i blister där det står Tramadol HCl capsule CF 50mg, kapslarna är helvita utan märken. Hur vet jag om det är depot eller inte? Tuggade nu för säkerhets skull, men det smakade ju skit så om jag kan vara säker på att det inte är depot tar jag dem så klart hellre hela.

Tog en tidigare idag och kände inget efter 1,5 h och tog nyss en till för 30 min sen. Känner mig lite tung i kroppen kanske, men kan lika gärna bero på lite sömn plus tröttsam dag så här långt. Har fortf ont i ryggen dessutom, nu tar jag ju inte tram för smärtlindringssyfte, men borde inte värken försvunnit, de är ju smärtstillande medicin?
Citera
2020-06-24, 17:03
Medlem
maadsteezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammy.nevermind
Hm, blir lite fundersam, fick dem nu i blister där det står Tramadol HCl capsule CF 50mg, kapslarna är helvita utan märken. Hur vet jag om det är depot eller inte? Tuggade nu för säkerhets skull, men det smakade ju skit så om jag kan vara säker på att det inte är depot tar jag dem så klart hellre hela.

Tog en tidigare idag och kände inget efter 1,5 h och tog nyss en till för 30 min sen. Känner mig lite tung i kroppen kanske, men kan lika gärna bero på lite sömn plus tröttsam dag så här långt. Har fortf ont i ryggen dessutom, nu tar jag ju inte tram för smärtlindringssyfte, men borde inte värken försvunnit, de är ju smärtstillande medicin?

Alltså i 99/100 fall är kapslar inte depot. är dem det så ser du det eftersom att kapseln är fylld med små kulor! Sen brukar det stå på kartorna också.

Alltså personligen hade jag inte känt av 100mg, jag tar alltid minst 300-350mg när jag käkar! Vet inte riktigt hur tram fungerar för smärta för jag har aldrig ätit dem i det syftet.
Citera
2020-06-24, 17:18
Medlem
Sammy.neverminds avatar
Citat:
Alltså i 99/100 fall är kapslar inte depot. är dem det så ser du det eftersom att kapseln är fylld med små kulor! Sen brukar det stå på kartorna också.

Alltså personligen hade jag inte känt av 100mg, jag tar alltid minst 300-350mg när jag käkar! Vet inte riktigt hur tram fungerar för smärta för jag har aldrig ätit dem i det syftet.

Ok, jag öppnar upp en och kikar. Det dröjde ett tag, men nu känner jag av de 100mg jag tog! Inte jättemkt, men känns bra som en första test.
Citera
2020-06-24, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammy.nevermind
Ok, jag öppnar upp en och kikar. Det dröjde ett tag, men nu känner jag av de 100mg jag tog! Inte jättemkt, men känns bra som en första test.
Tramadol CF 50mg fick jag jättehög puls av. Måste ha fått högt blodtryck också för när jag knöt händerna kände jag hur pulsen bultade i fingrarna . Kändes inte som tramadol, mer bara en obehaglig rastlöshet, och kunde omöjligt sova på kvällen. Har du märkt av något av detta?
Citera
2020-06-26, 05:40
Medlem
maadsteezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minna89
Tramadol CF 50mg fick jag jättehög puls av. Måste ha fått högt blodtryck också för när jag knöt händerna kände jag hur pulsen bultade i fingrarna . Kändes inte som tramadol, mer bara en obehaglig rastlöshet, och kunde omöjligt sova på kvällen. Har du märkt av något av detta?

Känns som att det har cirkulerat en jävla massa skit-tram sedan det blev torka. Vissa helt verkningslösa, vissa som känns som benso, vissa med tapentadol i o.s.v..

Det är väl under tider med torka folk gör sig av med all skit dom har fått..

Om jag hade beställt nu hade jag nog köpt dom gulgröna från Alkaloid, de har typ alltid varit legit!
Citera
2020-06-26, 12:46
Medlem
Tog 200mg tram igår och vilken äcklig AT man känner nu. Svettningar, illamående, död i blicken.
Citera
2020-06-26, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Ocean
Tog 200mg tram igår och vilken äcklig AT man känner nu. Svettningar, illamående, död i blicken.
Efter 200mg vid ett tillfälle? Då är man verkligen inte gjord för att knarka..
Citera
2020-06-27, 08:44
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanadelmane
Tog 50mg märke actavis nyss. Första erfarenheten på opi öht. Får se vad som händer.

50 mg actavis är fint ihop med ett par groggar, ger en lugn och fin känsla i sinnet. Jag gillar inte att trycka i mig mer än så, blir alldeles för seg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in