2019-12-13, 14:30
Medlem
Är minsta styrkan på tramadol 50mg eller finns det lägre styrka 🤔
Citera
2019-12-13, 15:34
Medlem
denriktiga1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crajsyblet
Men fyfan, någon aning om vad det kan vara i dom röda då eftersom att dom ändå smakar kemiskt? Dessa vita som jag har smakar bara mjöl

Jag antar det är dom Vita Tamol-XX 200mg i karta du har, fick liknande och de smakade mjöl och helt verkningslösa.
Vet inte det kanske är lite tram i mitten av pillret eller nått, eller inget alls, jag slängde dom direkt.

Man känner ju direkt på smaken på tram om det är äkta eftersom det smakar totalt dunder vidrigt!
Citera
2019-12-13, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Är väl dom som det står om lite längre upp i tråden, eller..🤔
Ahh har läst det. Uppfattar inte dem som fejk, bara svagare. Så får väl bli 1500 ml idag så kanske det slår på. Men det betyder dem kostar en hel del!
Citera
2019-12-13, 16:03
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denriktiga1
Jag antar det är dom Vita Tamol-XX 200mg i karta du har, fick liknande och de smakade mjöl och helt verkningslösa.
Vet inte det kanske är lite tram i mitten av pillret eller nått, eller inget alls, jag slängde dom direkt.

Man känner ju direkt på smaken på tram om det är äkta eftersom det smakar totalt dunder vidrigt!

Jag har ovanan att alltid tugga sönder dom, fast dom smakar så fruktansvärt illa..🤭 Har dock kommit på att om man tuggar snabbt och sköljer ner med ett glas naturell yoghurt så blir det tolererbart i alla fall 😂🤢!! Vissa tram har jag fått upp nästan innan dom hunnit ner i magen och vänt ens..😷
Citera
2019-12-13, 16:15
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahahahahaha
Är minsta styrkan på tramadol 50mg eller finns det lägre styrka 🤔

50mg är den minsta styrkan 🤗
Citera
2019-12-15, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
50mg är den minsta styrkan 🤗
Tack snälla för svaret
Citera
2019-12-15, 18:52
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Ahh har läst det. Uppfattar inte dem som fejk, bara svagare. Så får väl bli 1500 ml idag så kanske det slår på. Men det betyder dem kostar en hel del!

Tråkigt att det verkar cirkulera kopior eller vad man ska säga hos er andra. Jag läste att flera personer skrev om detta så var tvungen att köpa en karta själv i fredags för att undersöka. Fick dom vita 225mg Tamol-xx, fyra brytskåror. Dom var det samma skjuts i som förr när jag åt det dagligen.
Var nog tre månader senast nu så inte konstigt att jag upplevde dom väldigt bra. Glad är jag tagit mig ur tramadolen och benzon, blir rädd när man tänker tillbaka i vilka doser man åt dagligen förr..

Vill ni vara säkra så köp 225mg, vita tamol-xx istället. Ingen underdosering eller annat skit i dom!
Citera
2019-12-16, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Tråkigt att det verkar cirkulera kopior eller vad man ska säga hos er andra. Jag läste att flera personer skrev om detta så var tvungen att köpa en karta själv i fredags för att undersöka. Fick dom vita 225mg Tamol-xx, fyra brytskåror. Dom var det samma skjuts i som förr när jag åt det dagligen.
Var nog tre månader senast nu så inte konstigt att jag upplevde dom väldigt bra. Glad är jag tagit mig ur tramadolen och benzon, blir rädd när man tänker tillbaka i vilka doser man åt dagligen förr..

Vill ni vara säkra så köp 225mg, vita tamol-xx istället. Ingen underdosering eller annat skit i dom!
Köpte 10st kartor av dom vita mjöliga verkningslösa trammen vilket känns skit.. Dom kommer i kartor så det är inte lätt att veta.
Citera
2019-12-16, 20:44
Medlem
75kg icke tolerant. Kommer 50mg tram göra att ja kan mysa till de lite?
Citera
2019-12-17, 23:33
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Köpte 10st kartor av dom vita mjöliga verkningslösa trammen vilket känns skit.. Dom kommer i kartor så det är inte lätt att veta.

Har ej stött på dom falska eftersom jag inte missbrukar längre. Ser dom helt identiska ut som dom äkta alltså? Inget man kan urskilja på baksidan att det skulle vara fejk? eller signature texten på tabsen att det ser lite shady ut?

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
75kg icke tolerant. Kommer 50mg tram göra att ja kan mysa till de lite?

50mg kommer du knappast känna av något på. Ta 100mg åtminstone och ta 50-100mg till under kvällen om du känner att det behövs
Citera
2019-12-18, 02:22
Medlem
Kommit över en tjeckisk tram som är flytande och smakar mint, "Tramal". 1ml ger 100mg. Någon som provat denna?

En annan fråga: jag har tagit sub i smådoser, ca 0.2 - 0.7, varje dag i ca 50 dagar. Hade gärna lagt ner den vanan. Funkar det att gå över till tram en kort tid för att slippa sub-AT, eller är den oundviklig?
Citera
2019-12-18, 02:40
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeeboi
Kommit över en tjeckisk tram som är flytande och smakar mint, "Tramal". 1ml ger 100mg. Någon som provat denna?

En annan fråga: jag har tagit sub i smådoser, ca 0.2 - 0.7, varje dag i ca 50 dagar. Hade gärna lagt ner den vanan. Funkar det att gå över till tram en kort tid för att slippa sub-AT, eller är den oundviklig?

Aldrig kommit över flytande tramadol. Dom jag pratat med som lyckats få tag i det säger att det är fruktansvärt bra skjuts i det så var försiktig.

Du kommer få en liten abstinens tror jag. Du känner dig frisk fast ändå finns frossan och svagt illamående bakom och trycker. Absolut ingenting mot en cold turkey. Är åtminstone så det varit för mig när jag gått från tyngre till mildare opioider för att lindra AT. Brukar släppa rätt fort dock, 2-3 dagar så är det ur världen.

EDIT: Sömnen och magen har dock aldrig varit problem för mig. Bara den där kall/varma känslan och lite sämre aptit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in