2018-12-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RR12
Jo det går bra faktiskt , fick hjärnblixtar vid 5 tiden så det vart tv spel och 100 mg👌
Nä inte så mycket högre dos men kontinuerligt utan pauser ,

Ja dom där jävla blixtrarnar..
Har du fördelen att kunna må skit nån dag utan att jobb el familj blir lidande?

Själv har jag en ovetande sambo (mer eller mindre)

Så det är lite knepigt, men tv spel är skit bra underhållning vid at.

Kämpa på!
Citera
2018-12-04, 23:52
Medlem
RR12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Create08
Ja dom där jävla blixtrarnar..
Har du fördelen att kunna må skit nån dag utan att jobb el familj blir lidande?

Själv har jag en ovetande sambo (mer eller mindre)

Så det är lite knepigt, men tv spel är skit bra underhållning vid at.

Kämpa på!

Mår i regel bättre när jag jobbar och får sysselsätta mig,
Så dålig blir jag aldrig på tram så familjen blir lidande , kan man stoppa i sig å må bra kan man ta at:n oxå , allt som åker upp måste komma ned tids nog

Nä, kör med öppna kort på bordet , jag personligen tycker att det blir ett större problem och ett värre ”missbruk”(om man nu vill sätta ord på de), om man ljuger och håller undan det från den man lever med

Jo tv spel funkar jämt , mycket mat och mycket vitaminer 2 tabb dimir och vätske ersättning så funkar de

Som sagt vill inte sluta , bara trappa ned
Citera
2018-12-05, 00:29
Medlem
Fan jag har tagit Tramadol en månad bara och känner redan knappt av 300mg T när jag tar det.
Vad ligger ni erfarna på?
Citera
2018-12-05, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RR12
Mår i regel bättre när jag jobbar och får sysselsätta mig,
Så dålig blir jag aldrig på tram så familjen blir lidande , kan man stoppa i sig å må bra kan man ta at:n oxå , allt som åker upp måste komma ned tids nog

Nä, kör med öppna kort på bordet , jag personligen tycker att det blir ett större problem och ett värre ”missbruk”(om man nu vill sätta ord på de), om man ljuger och håller undan det från den man lever med

Jo tv spel funkar jämt , mycket mat och mycket vitaminer 2 tabb dimir och vätske ersättning så funkar de

Som sagt vill inte sluta , bara trappa ned

Vad fint du kan köra med öppna kort, för ja det blir värre om man ljuger om det.
Jag har varit öppen med att jag tagit det, men kanske inte den mängd och att det blev dagligen en längre period.
Så det känns skönt att inte behöva undanhålla nåt nu.

Ok, trodde du tänkte sluta en period för att sen ta vid ”behov”
Men hursom så bra du kunnat trappa ner!

Får du extrema myrkrypningar? Som att el går genom kroppen?
Går jävlar inte sova då.

Ja vätskeersättning och vitaminer är riktigt bra!
Citera
2018-12-05, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Fan jag har tagit Tramadol en månad bara och känner redan knappt av 300mg T när jag tar det.

Sluta medan du kan, öka inte!
Trappa ner nu och använd bara ibland!
Annars kommer du snart vara helt fast i dom och ruset uteblir helt men du kommer måsta ta dom för att ens fungera.
Det vill du inte!
Citera
2018-12-05, 02:25
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Citat:
Runt 2000 mg låg jag på för ett par år sedan, kanske lite över t.o.m, slutade CT. Självklart blev det för övermäktigt och jag var tvungen att skaffa en näve till. Tog 500 mg direkt och besvären avtog efter 30-60 min.
Citera
2018-12-05, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Runt 2000 mg låg jag på för ett par år sedan, kanske lite över t.o.m, slutade CT. Självklart blev det för övermäktigt och jag var tvungen att skaffa en näve till. Tog 500 mg direkt och besvären avtog efter 30-60 min.

Får du de genomjävliga myrkrypningarna? De är starkare än Lyrica at krypningar.

Dessa känns ju som el går genom kroppen.
Nu inne på natt 2 utan sömn, när fan ska jag få sova 😣
Citera
2018-12-05, 10:15
Medlem
RR12s avatar
Citat:
Vad fint du kan köra med öppna kort, för ja det blir värre om man ljuger om det.
Jag har varit öppen med att jag tagit det, men kanske inte den mängd och att det blev dagligen en längre period.
Så det känns skönt att inte behöva undanhålla nåt nu.

Ok, trodde du tänkte sluta en period för att sen ta vid ”behov”
Men hursom så bra du kunnat trappa ner!

Får du extrema myrkrypningar? Som att el går genom kroppen?
Går jävlar inte sova då.

Ja vätskeersättning och vitaminer är riktigt bra!

Ja det är skönt å köra öppet ,
Nä jag är skonad av myrkyp i större utsträckning
Jag får lite sockerdricka i benen och armar och en känsla av att jag vill upp och springa/rastlös men jag är för trött för att springa ,
Imovane i 3-4 dagar då är man förbi det värsta , och får man inte sova så blir at:n 1000 ggr värre tycker jag ,
Hur jobbigt det en är så gå 7-8 km 1 timme innan du går och lägger dig så blir det lättare att somna , slå på nån intressant pod på telefon och ligg å lyssna å slappna av ,
Citera
2018-12-05, 11:41
Medlem
Kan inte alkohol hjälpa?
Jag har som sagt kört nu på ca 300-600mg dagligen. Sådana röda 100mg indiska antar jag.
Tänkte göra ett uppehåll i helgen så jag tänkte kröka ner mig riktigt rejält på fredagen, då lär jag väl somna?
Citera
2018-12-05, 12:14
Medlem
RR12s avatar
Citat:
Kan inte alkohol hjälpa?
Jag har som sagt kört nu på ca 300-600mg dagligen. Sådana röda 100mg indiska antar jag.
Tänkte göra ett uppehåll i helgen så jag tänkte kröka ner mig riktigt rejält på fredagen, då lär jag väl somna?

Ibland har de funkat för mig å ta 2-3 öl innan jag lägger mig , när man är dygn knall på booz så kan man ju sova ute i -10 grader , men dagen efter jag jag sluta skulle jag inte ha dragit en dygn fylla pga att jag är för nojig med alkohol/tram blandningen ,
Citera
2018-12-05, 14:30
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Får du de genomjävliga myrkrypningarna? De är starkare än Lyrica at krypningar.

Dessa känns ju som el går genom kroppen.
Nu inne på natt 2 utan sömn, när fan ska jag få sova 😣

Jag har en tråd i Drogrehab sektionen där jag dag för dag går igenom min At. Det tog mig till dag 6 tills att jag kunde börja sova. Två dagar utan sömn är sjukt jobbigt jag vet, men det är vanligt och du är fortfarande väldigt tidigt inne. Din sömn kommer att återkomma, var så säker på det. Hjärnan behöver bara lite tid att justera om sig.
Citera
2018-12-05, 14:33
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Kan inte alkohol hjälpa?

Har du möjlighet att på något sätt få tag på zopiklon/imovane så kör på det i stället. Som jag skrev i mitt inlägg precis så tog det mig 6 dagar till att jag kunde börja sova igen utan tramadol, så i 3 nätter tog jag hjälp av zopiklon, i 2-3 nätter låg jag bara som en gurka i sängen och hjärnan vägrade stänga sig av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in