Citat:
Ursprungligen postat av
MatsMyrman
Givetvis spelar andra faktorer som sömn, mat, vätskeintag osv in i ett krampanfall, men så länge pillren inte görs i någon undergroundfabrik i Bangladesh med massa föroreningar eller något som ej är tramadol men nära besläktat eller liknande så tror jag absolut kvalité, liksom under/överdoseringar kan försigå men att det per automatik skulle vara lättare att krampa tror jag inte. Men det stämmer säkert att det är låg kvalité, inte prövat 225

rna själv så kan ej uttala mig om dem, är väl samma som med all benzo som det görs kopior på (även om substansen oftast är den riktiga så har jag stött på relativt välgjorda kopior på t.ex Ksalol och Bensedin i
BLISTER som varit extremt underdoserade)
Vad jag läst om så hjälper varken Diazepam eller Klonazepam i förebyggande syfte utan bara om det ges
under ett anfall, kan givetvis ha fel då jag aldrig krampat när jag tagit tramadol i samband med klonazepam. Försökte hitta information om detta för längesen men kom aldrig fram till någon konkret källa, någon som vet med säkerhet eller kan länka?
Rena tankar men skulle kunna vara så att processen för att nå/rena tramadol hcl sköts dåligt och att det blir kvar biprodukter som kan orsaka detta. Känns som troligaste senariot ifall man jämför kvalitetslabb/Bangladesh-labb.
Jag var precis som du tveksamt inställd till det innan jag fick prova på dessa röda 225mg, och det var ett annorlunda och orent rus. Jämfört med ifall man har fått gamla eller dåligt doserade tabletter där man ändå kan nå ett bekant rus även ifall det kräver mer än vanligt.
Låter konstigt med dian men konstigare saker har man läst som är sant. Ska se ifall jag kan hitta något i ämnet.