Citat:
Ursprungligen postat av
doktorspice
Vännen min dog på 250mg tramadol och två röd vin flaskor och somnade in till döds.
180cm lång 84kg vägde han och hade halvdant tolerans mot tramadol kanske tog 1-2 gånger per vecka. Hade tolerans på alkohol och hade för övrigt bra hälsa.
ge fan i alkohol och tramadol säger jag men om man vill leka med döden så varsågod.
Vissa klara det men även om man har gjort det i flera års tid så skulle jag ALDRIG chansa ändå för en vacker solig dag så ligger du 6 feet deep. Vännen som gick bort blandade denna kombon 1-2 gång i veckan i några veckor sen somnade han in.
blanda tramadol med en gås istället ge fan i alkoholen bara för någon annan kan göra det så betyder det inte DU kan göra det!
Visade obduktionen (om de gjordes någon) att h*n bara hade tramadol och alkohol i kroppen/blodet? Förstår inte bara varför man kan blanda det flera gånger och sen bara *poof* så händer det? Alltså vad är det som gör att man ibland kan göra det utan problem och sen helt plötsligt sluta upp som din vän?
Jag har kört den blandningen flera gånger. Men jag är inte så rädd om mitt liv. Men jag trodde inte att den kombon verkligen kunde bli ens död. Jag har hört de, men jag har inte trott de, eftersom de ofta krävs en del för att drabbas av andningsdepp..men jag har väl mer okunskap i ämnet än vad jag trodde då. Blir inga mer såna blandningar i framtiden. Beklagar sorgen