Citat:
Ursprungligen postat av
Thraxx
Tror det har med den tillfredsställelse och euforin som Tramadol ger brukaren som gör att hjärnan vill inte missa en sekund utav den härliga kemiska känslan den ger kroppen. Jag är ju ingen forskare men det är min åsikt att brukaren känner sig överväldigad av må bra hormoner så man vill inte sova bort det eller lämna det man vill vara vaken så länge man känner sig så skön helt enkelt
Jag kan inte häller sova på Tramadol och känner nog ingen som kan somna ordentligt häller för den delen.
Schysst att höra någons åsikt, tack för svar! Fram tills jag la mig håller jag med dig till 110% !! Hade absolut inte lagt mig senare än 00 om jag inte haft tramadol i mig, men jag låg kvar i soffan och pilla på datorn / kikade serier fram tills klockan blev 04.30, och tänkte att nä NU måste jag verkligen gå in till sängen. Men när jag väl lagt mig, var fortsatt avslappnad och försökte somna in för natten gick det sådär haha. vaknar väldigt lätt trots propavan i mig, för visso somnade jag om snabbt men vaknade kort där på igen och sov väldigt lätt. Intressant att höra att fler har uppmärksammat detta!
Äter du tramadol i perioder för att "Må bra" , dvs inte låg dos enbart mot smärta?
Vad brukar du göra i så fall, under tiden du är påverkad av tramadol? Finns ju tex inte i min värld att dygna en natt på tjack ensam, astråkigt ju. Men gällande tramadol är det snarare tvärtom för mig. att vara själv och ha det mysigt i soffan framför en go serie eller liknande är perfekt tycker jag!
ha det gött!