2017-02-11, 21:03
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Kan man vara imune mot tramadol? Efter att ha testat x10 gånger så har jag enbart fått effekt en utav 10
Dom har varit snabbtillverkande kapslar, allt ifrån svenska till utländska..
Polaren känner av dem direkt på enbart 100mg :s
Citera
2017-02-11, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Kan man vara imune mot tramadol? Efter att ha testat x10 gånger så har jag enbart fått effekt en utav 10
Dom har varit snabbtillverkande kapslar, allt ifrån svenska till utländska..
Polaren känner av dem direkt på enbart 100mg :s

Jag tror det kan vara så, eftersom jag är immun mot Oxycontin / Oxynorm medans tramadol ger värsta ruset.
Citera
2017-02-12, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Cirkulerar TRAMAL 100mg, gröna kartor men kapslarna är gul-gröna från Indien. Absolut top notch, precis som Svenska 100mg. Aningen skönare på nått sätt också. Är det 100mg gul-gröna från indien så är det nästan garanterat Tramal om du köper från svenska bm Köp ALDRIG droger som inte kommer i blister, begär ALLTID att åtminstånde få med en bit blister med text så du kan identifiera. Gelekapslarna är även känsliga för fukten i luften. Rena tramset av säljare att skicka Tramadol kapslar ur sin blister. Är redan en känslig produkt från början.

Det stämmer precis. Mina kom igår i blister, och det är Tramal 100 mg från Indien
Citera
2017-02-12, 15:26
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnaFox
Är det lugnt med 3tilnoct +250 tramm

För mig är det lugnt iallafall.
Citera
2017-02-12, 16:45
Medlem
2 Frågor:
1. Käkat tram dagligen i 2 veckor och dom första 10 dagarna fick jag alltid ett skönt rus på ca 200-400 mg. Därefter fick jag inget rus alls även om jag körde på höga doser, tryckte, bl.a. i mig 1.2 gram på en dag utan lycka. Blir bara yr och illamående. Efter ett dags uppehåll tog jag tram igen, 400 mg, och nu funkade det fint. Är detta vanligt. Bortslösande pengar ibland när det inte funkar :/

2. När jag tog 1 dags uppehåll vaknade jag upp och mådde skit dåligt, frysningar och svettningar. Tog benzo, hjälpte inte direkt. Sen efter att jag tagit 400 mg tram mådde jag normalt igen. Kan man verkligen få AT efter 2 veckors daglig användning (ca 500 mg/dag).
Citera
2017-02-12, 17:19
Medlem
OU812vanhalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
2 Frågor:
1. Käkat tram dagligen i 2 veckor och dom första 10 dagarna fick jag alltid ett skönt rus på ca 200-400 mg. Därefter fick jag inget rus alls även om jag körde på höga doser, tryckte, bl.a. i mig 1.2 gram på en dag utan lycka. Blir bara yr och illamående. Efter ett dags uppehåll tog jag tram igen, 400 mg, och nu funkade det fint. Är detta vanligt. Bortslösande pengar ibland när det inte funkar :/

2. När jag tog 1 dags uppehåll vaknade jag upp och mådde skit dåligt, frysningar och svettningar. Tog benzo, hjälpte inte direkt. Sen efter att jag tagit 400 mg tram mådde jag normalt igen. Kan man verkligen få AT efter 2 veckors daglig användning (ca 500 mg/dag).

Japp..och det kan hålla i sig en hel vecka, tyvärr.
Citera
2017-02-12, 18:52
Medlem
100mg tram har ersatt mitt benzo behov, hur kan det komma sig?
Agerar de på samma receptorer?
Citera
2017-02-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yanki
Hahaha! Men det är därför tramadolens effekt förbryllar mig alltså.. Kombinationen att man blir otroligt lugn, trött, nästan noddig - men samtidigt så håller man ögonlocken uppe kan man nästan snöa in på något, så som ett längre samtalsämne per telefon eller liknande! Men som du säger håller med till fullo. Mysa i soffan är det bästa under tramadolturen gillar att man fortfarande kan tänka "själv". man må vara lite väck i skallen, men det är fortfarande jag i sinnet så att säga!

Jag sover aldrig bra på tram. Jag ligger mest som i en dvala och noddar när jag försöker sova. Man blundar och vaknar upp efter vad som känns som 5 sekunder men är 30 min i omgångar hela perioden. Sen spelar det ingen roll om jag klivit upp 06 till jobbet och sedan tar tramadol när jag kommer hem. Då sitter jag vaken till 4-5 tiden ändå utan att bli speciellt trött vilket jag borde bli med tanke på när jag klev upp. Snöar in mig i serier, flashbacktrådar, dokumentärer you name it.

Citat:
Ursprungligen postat av giacometti

Tramadol är seratoninhöjande vilket gör att du kan uppleva välmående och känna dig bättre.
Citera
2017-02-13, 23:55
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giacometti
Nej
Benso > gaba receptorerna
Tramadol > serotonin receptorerna
Citera
2017-02-14, 01:27
Medlem
mr2cools avatar
Tjena stoppde precis i mig 100mg tramadl 10x100 st dårå (TRAMADOL RETARD, tror jag det kallas)
Tagit tramadol några de senaste dagarna, men inte så stora mängder. (200-400 MAX)

Ja har även tagit 3-5 xanax/xanor någon innan efter tramadolen, har även käkat osv inte på tom mage.

Så är det lugt att flumma utan att behöva jäckta sig över överdos och sånt trams som dom första gångerna man drog linor och rökte hash

P.S
Förlåt för dålig gramatik/stavning/osv är ju lite påtänd
Senast redigerad av mr2cool 2017-02-14 kl. 01:56.
Citera
2017-02-14, 02:11
Medlem
mr2cools avatar
Kan avänder tillägga att jag ätit ett par atarx mot klådan.
mern meningslös information.

Kan tilläggas att jag svetta som en isbjörn i antarktis
Citera
2017-02-14, 16:45
Medlem
ICUMBLOODs avatar
Hej!
Har fått tag i Brittiska 100mg (vita runda med en skåra i mitten). Har hört att de ska vara väldigt starka.
Det var ett tag sedan jag käkade tram, så någon tolerans har jag inte.

1. Hur potenta är dom?
2. Jag har tagit lite sub idag för några timmar sen. Är det någon fara att blanda dessa två?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in