2015-12-21, 13:34
Medlem
Wuzzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Jaha, nu sitter man här med Dolol 50mg:are.

Med tidigare kramper från denna minst sagt unika medikament vet man ju fan inte hur man skall göra.
Det går ju inte att veta på förhand att "Nu jävlar är det nog bäst att lägga sig ned"

Tänk efter hur situationen var senast du krampade. I mina fall så var det pga dåligt näringsintag (käkat en macka på hela dagen, ungefär) sen trycka i sig på tok för många (30+) samt dricka öl och tro att allt ska gå fint.
Citera
2015-12-21, 13:46
Medlem
KringExs avatar
En polare som inte vågar skaffa FB (fråga inte varför) han undrar om Xanor är kramplöande.
Jag vet att alla bensodiazepiner är kramplösande fast olika mkt och Xanor hamnar långt ner på den listan.
Men till frågan.... 1000 mg och en massa Xanor borde, tycker iaf jag, minska risken för kramp. Xanor sänker ju inte direkt kramptröskeln
Citera
2015-12-21, 23:56
Medlem
KringExs avatar
Vad tycker ni om blandningen Tramadol & Alkohol? §
Citera
2015-12-22, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Vad tycker ni om blandningen Tramadol & Alkohol? §

De är väl ok men kanske inte så hälsosamt inget speciellt kul, körde höga doser tram, benzo och drack mig askalas.
Ett under att man inte kollavippat än. Inte å rekommendera direkt.
Men släng i dig ett par lyrica utan tolerans å drick på det så händer det grejer.

/Thenewguy
Citera
2015-12-22, 00:25
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
De är väl ok men kanske inte så hälsosamt inget speciellt kul, körde höga doser tram, benzo och drack mig askalas.
Ett under att man inte kollavippat än. Inte å rekommendera direkt.
Men släng i dig ett par lyrica utan tolerans å drick på det så händer det grejer.

/Thenewguy

Kör ett sexpack 3,5er bara med drygt 1000mg tram och ca 10 mg Xanor
Citera
2015-12-22, 05:05
Medlem
Kön: MAN
Vikt: 85kg
längd: 180
Race: arisk

Dragit i mig först 300mg rövpanna som slog på efter 5 min samtidigt tog jag 300mg oralt
600mg totalt,

ca 2 timmar senare tog jag 400mg oralt sen 9 timmar senare 300mg rövpanna.

under dessa timmar har jag druckit 4st 0,5l öl (2 liter 5%)

och efter den sista rövpannan har slagit så känner jag lite småryckningar samt dålig motorik i armarna

är detta liksom lite varning för kramp? har intagit ca 400-500mg koffein ochså (koffein och tram e skitnice de blir lite som ett tjackrus)

knarkish på er
Citera
2015-12-22, 07:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pmip

Dragit i mig först 300mg rövpanna som slog på efter 5 min samtidigt tog jag 300mg oralt
600mg totalt,

och efter den sista rövpannan har slagit så känner jag lite småryckningar samt dålig motorik i armarna

är detta liksom lite varning för kramp? har intagit ca 400-500mg koffein ochså (koffein och tram e skitnice de blir lite som ett tjackrus)

knarkish på er

Kan vara förvarning på kramp, men det kan bara vara "vanliga" ryck också som inte slutar i EP 4 av mina 5 kramper har jag då haft ryck före. Alltså kraftigare ryck så man verkligen reagerar (har "kastat" ciggar i rycken osv), inga sånadär småryck som bara är sköna
Citera
2015-12-22, 07:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pmip

600mg totalt,

knarkish på er

Hur går det?
Citera
2015-12-22, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter
Kan vara förvarning på kramp, men det kan bara vara "vanliga" ryck också som inte slutar i EP 4 av mina 5 kramper har jag då haft ryck före. Alltså kraftigare ryck så man verkligen reagerar (har "kastat" ciggar i rycken osv), inga sånadär småryck som bara är sköna

Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Hur går det?

Det går fint! detta var alltså största dosen jag tagit under 1 dygn tidigare var 1g max doc har jag permanent tolerans pga mkt horsande.

ja det varade bara i nån timme, det var extremt lite ryckningar typ lite som kittlades typ! och skakade lite om händerna. hursom rövpanna funkar fint med tram men effekten varar ej lika länge fast så blir man mera sänkt men inte lika euforisk. rekommenderar endast detta när det är viktigt att bli hög snabbt!
Citera
2015-12-23, 15:06
Medlem
Vad händer med krampen? Alltså är det dödlig kramp eller bara ryckningar i kroppen?
Citera
2015-12-23, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toppisar
Vad händer med krampen? Alltså är det dödlig kramp eller bara ryckningar i kroppen?

Krampanfall är väl sällan dödliga, men det gäller ju att få VÅRD i det direkta skedet. Alltså det är riktigt obehagligt, jag vågar inte uttrycka mig djupare angående krampfenomenet mer ingående då min kunskap är väldigt begränsad. Men det är bra mycket värre än att det "rycker i kroppen". Det vill jag lova.
Citera
2015-12-23, 15:37
Medlem
KringExs avatar
Jag läste för länge sedan (om det var i Tramadol-tråden, eller i någon Tripptråd)
Men denna person sa att det bästa man kan boosta Tramadol med är Kaffe
Han blev speed och euforisk i timmar

Kan det vara/bli så???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in