2013-04-06, 00:06
Medlem
Är det bara jag som mår som en kung dagen efter å ruset planar ut klockrent?
Citera
2013-04-06, 02:19
Medlem
Hur pass farligt är det att ta 400mg då och då? Kan man dö av det?
Citera
2013-04-06, 02:23
Medlem
Nytt personbästa för mig. 1275mg ikväll.
Känner inte av det så mycket ändå
Citera
2013-04-06, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herr-money
Nytt personbästa för mig. 1275mg ikväll.
Känner inte av det så mycket ändå

Cooolt mannen
Citera
2013-04-06, 16:38
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
Hur pass farligt är det att ta 400mg då och då? Kan man dö av det?
Absolut inte, är du tolerant? Äter du några andra mediciner? Utan tolerans skulle jag tagit 300mg och fyllt på efter behov, men inte över 400mg skulle jag inte gå. Jag la tram på hyllan efter jag kunde käka över 600mg utan att få helsoft rus.
Citera
2013-04-06, 16:42
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qlek
Dagen efter min polare hade käkat 300mg tram så spydde han och kallsvettades och mådde illa. Detta har hänt de flesta tillfällerna efter han har käkat trad. Vad beror detta på?
Var så en period för mig med, alla doser över 300mg resulterade i spya och extrem huvudvärk dagen efter.
Överdos är det. Vissa är mer känsliga än andra, nu tar jag 150mg och fyller på med 50-100mg 1-2 gånger MAX, blir aldrig bakfull längre, mår snarare bra
Citera
2013-04-06, 16:51
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Var så en period för mig med, alla doser över 300mg resulterade i spya och extrem huvudvärk dagen efter.
Överdos är det. Vissa är mer känsliga än andra, nu tar jag 150mg och fyller på med 50-100mg 1-2 gånger MAX, blir aldrig bakfull längre, mår snarare bra
men han har klarat doser över 400 utan att känna så dagen efter.
kolla pm btw
Citera
2013-04-06, 18:18
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Vissa tål mer eller mindre. Har en polare som inte kan käka tram, han bara spyr varje gång! Det räcker med 50mg. men han käkar inte dom mer
Citera
2013-04-06, 22:44
Medlem
Provade Tradolan för några månader sen, hände inte mycket alls. Ingen direkt eufori eller välmående, något seg men annars inte mycket o hänga i granen. Tog runt 250-300 mg. Tror även att det var depot tabletter (200 mg tabletter), då jag anade detta så krossades de sista 100 mg.

Funderar på om jag ska försöka införskaffa några för att prova igen, majoriteten verkar ju få en mysig effekt. Var förövrigt ganska inne på Kratom när det var lagligt, så tänkte om toleransen hängde med därifrån - men hade inte brukat det på iaf ett år när jag provade tram. Vad tror ni? Är jag immun? Värt att nämna kan vara att jag, vid ett tillfälle, även provade ca 10 st "tussipax" med 10 mg kodein / 10 mg etylmorfin. Fick knappt någon effekt då heller
Citera
2013-04-07, 00:59
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Har på senaste tiden intagit citadon tramadol och tradolan rätt regelbundet dessförinnan total färsking bortsett från jag testat några gånger och då ätit efterblivet höga doser och mått riktigt dåligt enbart
Haft ett uppehåll nu i 14 dagar kommer över imorgon troligen 10-12 stycken tramadol 100 mg.Hur mycket ska jag ta? Kommer använda från förmiddag tills läggdags. Vill ju så klart undvika kramper och allt skit.
Såg att Lyrica ökar kramprisken jävligaste är att jag ligger ordinerat 300 mg och känns svårt att skippa lyrican .Borde man det?
Citera
2013-04-07, 11:42
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Har på senaste tiden intagit citadon tramadol och tradolan rätt regelbundet dessförinnan total färsking bortsett från jag testat några gånger och då ätit efterblivet höga doser och mått riktigt dåligt enbart
Haft ett uppehåll nu i 14 dagar kommer över imorgon troligen 10-12 stycken tramadol 100 mg.Hur mycket ska jag ta? Kommer använda från förmiddag tills läggdags. Vill ju så klart undvika kramper och allt skit.
Såg att Lyrica ökar kramprisken jävligaste är att jag ligger ordinerat 300 mg och känns svårt att skippa lyrican .Borde man det?
Jag har käkat 1g lyrica tsm med oxy utan några problem, så 300mg lyrica borde inte va nån fara. Om du inte är tolerant råder jag dig till att ta 2 och en halv till 3st 100mgare sedan max ta 400mg. Doser över 400mg höjjer kramprisken något rejält
Citera
2013-04-07, 14:58
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Tar du lyrica dagligen på läkarens ordination så tror jag inte kramprisken är större.
Lyrica är anti-epleptika, dvs krampförebyggande.
Börja med 200mg och avvakta några timmar innan du fyller på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in